У Києві демонтують рекламні конструкції на транспортних розв'язках
Управління з питань реклами Київської міської держадміністрації виграло у Верховному Суді справу про недопущення продовження погоджень на рекламні засоби на мостах. Відтак у Києві не буде рекламних конструкцій на транспортних розв’язках.
Про це повідомила начальниця Управління з питань реклами КМДА Оксана Поліщук, повідомляється на сайті КМДА.
За її словами, йдеться про 54 конструкції окремого суб’єкта господарювання.
Вона зазначила, що територія транспортних розв’язок – це нульова форматна зона, в якій розміщувати рекламні засоби не дозволяється. І додала, що мета правил (Правила розміщення рекламних засобів у Києві. – Ред.) – зменшити надмірну кількість зовнішньої реклами, яка псує вигляд міста, перешкоджає безпеці та порушує Правила благоустрою.
"Місто чітко дотримується норм і не здійснювало демонтаж конструкцій, які мали чинні документи. Але після завершення строку їх дії у нас така ж чітка позиція – на місця, де є обмеження згідно з уже чинними вимогами, документи не видають і не продовжують, а конструкції мають бути демонтовані”, – заявила Оксана Поліщук.
Вона додала, що майже всі конструкції з мостів на транспортних розв’язках уже демонтовані й відповідні роботи тривають.
КМДА нагадує, що Правила розміщення рекламних засобів у Києві передбачають наявність п’яти форматних зон, а також розширення нульової зони, тобто тієї, де реклама не може розміщуватись. До нульової зони зараховано не тільки історичний центр міста, але й транспортні розв’язки, низку парків, бульварів тощо. Реалізуючи вимоги цих правил, з територій транспортних розв’язок із 2018 року демонтували близько двох тисяч конструкцій.
Як повідомляв ІМІ, у Празі (Чехія) зі станції метро Jiřího z Poděbrad прибрали всю рекламу, щоб публіка могла дивитися на її дизайн без відвернення уваги. Минулого року цю станцію метро реконструювали, і, коли її відкрили, пасажири дивувалися її сяйнистим вогням і блискучим алюмінієвим поверхням.
Help us be even more cool!