ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІПодай скаргу

У Херсоні суд уперше оштрафував мовника за порушення виборчого законодавства

11.12.2020, 10:44
Фото – Укрінформ
Фото – Укрінформ

У Херсоні суд уперше в практиці Національної ради з питань телебачення і радіомовлення оштрафував керівника телерадіокомпанії за порушення виборчого законодавства, розглянувши складений Нацрадою протокол про адміністративне правопорушення.

Про це повідомив відповідальний секретар Нацради Юрій Зіневич на засіданні Нацради 10 грудня, інформує “Детектор медіа”.

Назви телерадіокомпанії він не вказав. Але, зауважує видання, єдина херсонська телекомпанія, щодо якої Нацрада складала адмінпротокол про порушення виборчого законодавства, – це “ВТВ Плюс”.

“У Херсоні суд розглянув адмінпротокол і оштрафував керівника телерадіоорганізації за порушення виборчого законодавства. Це дуже важливий прецедент, який ліцензіати мають узяти до уваги, оскільки висловлювалися певні сумніви, що така процедура буде можлива. Але вона передбачена законом, і вона можлива. Цей приклад свідчить про те, що телерадіоорганізації не мають розраховувати на уникнення відповідальності”, – наголосив Зіневич.

Він додав, що це був розгляд поки що лише однієї справи. Інші складені Нацрадою адмінпротоколи ще розглядатимуться судами, і в Нацраді сподіваються, що за ними будуть призначені штрафи.

Загалом під час цьогорічної виборчої кампанії Нацрада за порушення виборчого законодавства (переважно – ознаки прихованої агітації) на підставі висновків своєї робочої групи призначила 32 позапланові перевірки мовників, за результатами яких склала 48 адміністративних протоколів: 40 – під час першого туру виборів, ще вісім – під час другого.

Нагадаємо, 15 жовтня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення призначила позапланові виїзні перевірки телеканалам NewsOne (ТОВ “Новини 24 години”, Київ), “112 Україна” (ТОВ “ТРК “112-ТВ”, Київ) та Z ZIK (ТОВ “Телерадіокомпанія “Нові комунікації”, Львів) у зв’язку із зафіксованими ознаками порушень Закону України “Про телебачення і радіомовлення” і Виборчого кодексу України.

29 жовтня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення вирішила передати до суду адміністративні протоколи про порушення виборчого законодавства в ефірі чотирьох телеканалів – NewsOne, “112 Україна”, Z ZIK та РАІ.

NewsOne, “112 Україна” і Z ZIK у прямому ефірі транслювали сюжети про візити народного депутата України Наталії Королевської до міст України для підтримки суб’єктів виборчого процесу – представників політичної партії “Опозиційна платформа – За життя”.

26 листопада – Нацрада вирішила скерувати до суду протоколи про адміністративні порушення щодо дев'яти телеканалів через виявлені факти недотримання порядку ведення передвиборної агітації: ZIK, “Наш”, NewsOne, “112 Україна”, “Відікон”, Z, “Тернопіль 1”, “Рівне 1”, КМТ. 

10 грудня Нацрада призначила позапланові перевірки телеканалів “112 Україна”, NewsOne, “Юг” з Бердянська Запорізької області і телеканалів ТВА та “Чернівецький промінь” із Чернівців через ознаки прихованої передвиборної агітації перед другим туром виборів міських голів.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!