ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

У Херсоні громадські активісти вчилися співпрацювати із журналістами

31.01.2016, 17:34

22 січня 2016 р. у Херсоні активісти покращували навички інформаційної діяльності, шукали помилки у роботі із журналістами, розкривали таємниці успішної співпраці із ЗМІ та довідалися деталі про доступ до публічної інформації.

Розпочали тренінг із відвертої дискусії з Сергієм Нікітенком, журналістом видання «Мост», регіональним представником ІМІ у Херсоні. Він озвучив один із частих стереотипів стосовно діяльності ГО: «В уявленні місцевих журналістів громадські активісти — це люди, які сидять на грантах, тож якщо хочуть щоб про них писали – треба ділитися». Варто зазначити, що саме на подолання цього міфу спрямований проект “Будуємо мости заради реформ і довіри”, метою якого є допомогти журналістам, громадським активістам та прес-службам місцевих органів влади і самоврядування ефективно взаємодіяти.

Наступним кроком було освоєння практичних інструментів співпраці: з чого почати, як планувати, які є інструменти (прес-анонси та прес-релізи, прес-конференції та брифінги), запрошення на свої акції, інші види взаємодії. На думку тележурналістки Олени Опанасенко, ключем до оприлюднення необхідної інформації у ЗМІ для кожного активіста, спільноти і громадської організації може стати вдало оформлений прес-анонс. Для отримання бажаного результату слід визначити цільову аудиторію (мешканці (вік, стать, соціум), чиновники, народні обранці, представники інших ГО), рівень поширення інформації (місцевий, обласний, державний, міжнародний) та мету звернення до ЗМІ:

•    Наголосити на проблемі;
•    Здобути підтримку громадськості та відкритих до діалогу представників влади (переконати, що за вашою ГО не стоять зацікавлені особи, залучити нових волонтерів та активістів, посилити контроль чиновників над виконанням вимог громадськості);
•    Оприлюднити інформацію (представити текст вимог, законопроекту, надати результати проведеного розслідування, оголосити підсумки опитування, поширити документи резонансного значення);
•    Афішувати заплановану подію (прес-тур, акцію, віче, мітинг, ходу, пікет);
•    Залучити ЗМІ до висвітлення надзвичайних ситуацій (рейдерських атак, збройних нападів, екстрених подій).

Олена Опанасенко, як тележурналіст під час наступного блоку давала підказки учасникам тренінгу про співпрацю із телевізійниками.

За спостереженнями команди тренерів проекту, найменше комунікують активісти із журналістами через соцмережі, тому в одному із блоків Микола Малуха, керівник комунікаційного напрямку Ініціативи "Ціна держави" та Програми USAID "Лідерство в економічному врядуванні" розповів, як перетворив сторінку в мережі facebook на «інформаційну агенцію», що працює онлайн 7 днів на тиждень. Для того, щоб учасники зробили такими ж успішними свої сторінки, під час презентації Микола розповів про необхідні для цього інструменти.


Як користуватись законом про доступ до публічної інформації, яку інформацію можна отримувати на завершення розповів Роман Головенко, медіаюрист, Інститут масової інформації. 

 

Надалі учасники зможуть отримувати безкоштовні віддалені консультації від експертів проекту.

Тренінг пройшов у рамках консультаційно-навчального проекту “Будуємо мости заради реформ і довіри”, метою якого є допомогти журналістам, громадським активістам та прес-службам місцевих органів влади і самоврядування ефективно взаємодіяти.

Проект реалізовує Інститут масової інформації за підтримки Уряду Великої Британії.

Liked the article?
Help us be even more cool!