ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

Турчинов програв суд Bihus.Info у справі про спростування його причетності до обмінників валют

20.09.2019, 13:52
Фото – bihus.info
Фото – bihus.info

11 вересня Верховний Суд України відхилив позов колишнього секретаря РНБО Олександра Турчинова проти журналістів Bihus.Info щодо розслідування про обмінники, в якому він фігурував. Про це йдеться в постанові суду, повідомляється на сайті Bihus.Info.

“Рішення Печерського районного суду м. Києва від 17 травня 2018 року та постанову Київського апеляційного суду від 4 квітня 2019 року скасувати. У задоволенні позову Турчинова О. В. до приватного акціонерного товариства “Телерадіокомпанія Люкс”, Бігуса Д. С., Бурдєй Н. В., приватного товариства “Українська правда” про захист честі, гідності, ділової репутації та спростування поширеної недостовірної інформації – відмовити”, – йдеться в постанові Верховного Суду.

Постанова суду касаційної інстанції набирає чинності з моменту її ухвалення, є остаточною та оскарженню не підлягає.

Як повідомляв ІМІ, у вересні 2017 року секретар Ради національної безпеки і оборони України Олександр Турчинов подав до суду на медіахолдинг ТРК “Люкс”, журналістів-розслідувачів Дениса Бігуса і Надію Бурдєй, а також інтернет-видання “Українська правда” з вимогою спростування, на його  думку, недостовірної інформації, викладеної в журналістському розслідуванні програми “Наші гроші з Денисом Бігусом”. Відповідне провадження 4 вересня 2017 року відкрив Печерський райсуд Києва.

Турчинов оскаржував свою причетність до діяльності фінансових компаній ТОВ “Абсолют Фінанс”, ТОВ “Магнат”, ТОВ “Октава Фінанс” та їхніх власників, а також впливу на податкові органи для ухилення від сплати податків вищезазначеними компаніями.

Журналістське розслідування програми “Наші гроші з Денисом Бігусом” під назвою “Обмінники “Турчинова-Лук'янчука” уникають податківців” вийшло в ефірі 24 каналу на початку травня 2017 року. Також воно було продубльовано на сайті “Української правди”.

17 травня 2018 року Печерський районний суд Києва зобов’язав медіахолдинг ТРК “Люкс”, журналістів-розслідувачів Дениса Бігуса і Надію Бурдєй, а також інтернет-видання “Українська правда” спростувати інформацію щодо секретаря Ради Національної безпеки і оборони України Олександра Турчинова. Київський апеляційний суд 4 квітня 2019 року підтримав рішення суду першої інстанції.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!