ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

Турчинов виграв суд у ЗМІ, які писали про його причетність до обмінників валют

22.05.2018, 11:19
Фото - Главком

Печерський районний суд Києва зобов’язав медіахолдинг ТРК “Люкс” (до його складу входять 24 канал, національна мережа радіостанцій “Радіо Люкс” і “Радіо Максимум”), журналістів-розслідувачів Дениса Бігуса і Надію Бурдєй, а також інтернет-видання “Українська правда” спростувати інформацію щодо секретаря Ради Національної безпеки і оборони України Олександра Турчинова. Про це повідомляє Главком з посиланням на рішення суду від 17 травня.

У резолютивній частині рішення сказано, що інформація щодо причетності Турчинова до діяльності фінансових компаній ТОВ “Абсолют Фінанс”, ТОВ “Магнат”, ТОВ “Октава Фінанс” та їхніх власників, а також впливу на податкові органи з метою ухилення від сплати податків вищезазначеними компаніями, є недостовірною та такою, що порушує його честь, гідність та ділову репутацію. Згадані медіа повинні спростувати цю інформацію на своїх ресурсах.

Крім цього, суд стягнув з ТРК “Люкс”, “Української правди” та журналістів Бігуса і Бурдєй по 1200 грн судового збору на користь Турчинова.

Апеляційну скаргу на рішення Печерського райсуду можна подати протягом 30 днів.

Нагадаємо, у вересні 2017 року секретар Ради національної безпеки і оборони України Олександр Турчинов подав до суду на медіахолдинг ТРК “Люкс” (до його складу входять 24 канал, національна мережа радіостанцій “Радіо Люкс” і “Радіо Максимум”), журналістів-розслідувачів Дениса Бігуса і Надію Бурдєй, а також інтернет-видання “Українська правда” з вимогою спростування, на його  думку, недостовірної інформації, викладеної в журналістському розслідуванні програми “Наші гроші з Денисом Бігусом”. Відповідне провадження 4 вересня 2017 року відкрив Печерський райсуд Києва.

Турчинов оскаржував свою причетність до діяльності фінансових компаній ТОВ “Абсолют Фінанс”, ТОВ “Магнат”, ТОВ “Октава Фінанс” та їхніх власників, а також впливу на податкові органи з метою ухилення від сплати податків вищезазначеними компаніями.

Журналістське розслідування програми “Наші гроші з Денисом Бігусом” вийшло в ефірі 24 каналу на початку травня 2017 року. Також воно було продубльовано на сайті “Української правди”.

Секретар РНБО вимагав спростування конкретних згадок його прізвища, зокрема тверджень, що пункти обміну валют (“Абсолют Фінанс”, “Магнат”, “Октава Фінанс”) записані на наближених до нардепа “Народного фронту” Руслана Лук’янчука та голови РНБО Олександра Турчинова.

Журналісти програми “Наші гроші з Денисом Бігусом” з’ясували, що пункти обміну валют фінансових компаній “Абсолют фінанс” та “Магнат”, записані на співмешканку нардепа Лук’янчука Ілону Бродовську, всупереч вимогам законодавства, здійснюють обмін валют без касових апаратів, а відповідно – без надання автоматичної податкової звітності до ДФС.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!