Проєкт "Медіа-кава" зібрав понад 7 млн грн для допомоги військовим
Журналісту і волонтеру з Луцька Мирославу Ватащуку вдалося в межах проєкту “Медіа-кава” зібрати на підтримку військових Сил спеціальних операцій Збройних сил України суму в понад 7 мільйонів гривень.
Про це він повідомив на сторінці проєкту “Медіа-кава” у Facebook та підтвердив представниці Інституту масової інформації у Волинській області.
У березні 2024 року на волонтерську картку Мирослава Ватащука надійшло понад 7 мільйонів гривень.
Журналіст оперативно реагує на потреби українських військових. Він закуповує спеціальне спорядження, амуніцію, гаджети та необхідну техніку бійцям, а також передає спецхарчування та передає зібрані кошти на ремонт автівок солдатів.
“Медіа-кава” швидко з регіонального проєкту зросла до національного рівня. Перший каволот після повномасштабного вторгнення Росії в Україну з’явився 10 травня 2022 року.
Найдорожчими каволотами зараз є: більш ніж мільйон гривень за кавування з журналістом “Української правди” Михайлом Ткачем. У жовтні 2023 року п’ятеро учасників оплатили можливість зустрітися та випити кави з журналістом.
Далі за списком ідуть:
- лот, проданий за понад 200 тис. грн за можливість випити кави з письменником Сергієм Жаданом;
- 100 тисяч гривень за можливість покавувати з координаторкою Фонду Сергія Притули Меланією Подоляк;
- 75 тис. грн за “братський подгон” для учасників медіакави від тодішнього Головнокомандувача ЗСУ Валерія Залужного – марочний блок з його автографом, який Залужний передав через полковника ЗСУ Анатолія Штефана.
Завдяки проєкту “Медіа-кава” можна зустрітися з публічними людьми за гроші, якщо ставка буде найбільшою. За правилами аукціону, зустрітися за чашкою кави можна офлайн або онлайн. Початкова ставка кожного лота – 150 гривень.
Також на аукціоні можна придбати різні речі, що передають люди, які в такий спосіб хочуть підтримати військових. Це вироби ручної роботи, колекційні монети, марки, картини, браслети та інше.
Help us be even more cool!