Благодійний проєкт “Медіа-кава” з початку створення ініціативи зібрав 11 мільйонів гривень. Це дані станом на 20 листопада цього року, повідомили організатори на фейсбук-сторінці проєкту.
Завдяки проєкту “Медіа-кава” можна зустрітися з публічними людьми за гроші, якщо ставка буде найбільшою. За правилами благодійного аукціону, можна зустрітися за чашкою кави офлайн або онлайн. Зараз початкова ставка кожного лота – 200 гривень. Натомість для суперлотів початкові ставки можуть бути й більші.
Також на аукціоні можна придбати різні речі, що передають люди, які в такий спосіб хочуть підтримати військових. Це вироби ручної роботи, колекційні монети, марки, картини, портрети відомих людей, фігурки, статуетки та інше.

Станом на вечір 20 листопада 2025 року витрати на волонтерській картці становили 10 664 161,84 грн, витрати фактичні за чеками – 10 705 795,99 грн.
Що закупляли:
- Туристичне спорядження – 867 310,78 грн.
- Інструменти, комплектувальні – 356 153,95 грн.
- Гаджети, комплектувальні – 1 458 301,02 грн.
- Інша електроніка, комплектувальні (дрони, зв’язок тощо) – 3 741 125,67 грн.
- Засоби для догляду за зброєю, спецамуніція – 1 127 980,66 грн.
- Автівки (ремонт, фарбування, запчастини тощо) – 1 156 118,98 грн.
- Допомога друга – 1 350 304,5 грн. Організатори “Медіа-кави” зверталися до інших організацій та фондів, щоб купити корисні речі для військових, які звичайний громадянин купити сам не може. Тому з “Медіа-кави” переказували кошти у 23 благодійні фонди та до двох фізичних осіб, однієї волонтерської ініціативи. Наприклад, 2022 року “Медіа-кава” переказала для БФ “Любарт” 100 тис. грн для збору на ударний БпЛА Punisher.
- Спецхарчування, медицина – 2112,49 грн.
- Повернення помилково зарахованих коштів – 35 022,07 грн. Як раніше в групі повідомляли, один користувач, який купував один з лотів, згодом ще раз випадково переказав гроші. Також два замовлення було скасовано, і кошти довелося повернути виробнику.
- Зимова амуніція – 611 365,87 грн.
Всі ці суми охоплюють банківську комісію та послуги з логістики.
Як повідомляв ІМІ, перший мільйон завдяки “Медіа-каві” вдалося зібрати в липні 2022 року для допомоги військовим.