ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Популярні онлайн-видання розміщують приховану рекламу гемблінгу – дослідження ІМІ

19.10.2023, 11:27
Дмитро Баркар
Фото – medium.com
Фото – medium.com

Сайти з переліку найпопулярніших онлайн-медіа публікують у стрічках новин приховану рекламу азартних ігор, свідчить дослідження ІМІ. Замовні матеріали, що просувають інтереси гемблінгових компаній у розділах “Новини”, розміщує низка популярних онлайн-медіа. 

Без жодного маркування це роблять: Obozrevatel, ТСН, УНІАН, “Телеграф”, “РБК-Україна” та “Апостроф”. Водночас ТСН та УНІАН ділять лідерську позицію з кількості такої немаркованої реклами. 

На кількох сайтах матеріали на користь гемблінгового бізнесу не марковано належним чином. Видання “Цензор.Нет” такі матеріали позначає літерами PR, а “Ліга.net” та NV – словосполученням “Новини компаній”. “24 канал” використовує маркування “Спецпроєкт”, “Партнерський матеріал”.

Близько 90% прихованої реклами брендів ігрового бізнесу, поширеної виданнями, що потрапили до моніторингової вибірки ІМІ, розміщено на користь онлайн-казино Favbet: медіа публікують матеріали щодо діяльності Favbet Foundation, де здебільшого йдеться про благодійність. Також серед замовних виявлено матеріали на користь гемблінгових ресурсів Cosmolot, Pin-ap, Pokerbet та “Всеукраїнської ради гемблінгу” й забороненої в Україні букмекерської компанії Parimatch.

Дослідження Інституту масової інформації виявило, що кількість прихованої реклами на користь грального бізнесу зросла в онлайн-медіа протягом останніх кількох місяців. Нині вона становить 16,4% всієї комерційної джинси та некоректно маркованих матеріалів, тоді як, за результатами попереднього дослідження ІМІ, таких публікацій у стрічках новин популярних онлайн-медіа було 12,4%. Представники гемблінгової індустрії наразі ввійшли до переліку лідерів серед замовників прихованої реклами, яка розповсюджується в онлайн-медіа під виглядом журналістських матеріалів. Матеріали на користь онлайн-казино та букмекерських контор на досліджених сайтах мають переважно іміджевий, рідше лобістський характер.

Liked the article?
Help us be even more cool!