ГАРЯЧА ЛІНІЯ---------------
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

---------------

Подай скаргу

Під судом, де обирали запобіжний захід Порошенку, перешкоджали журналісту каналу "Наш"

18.01.2022, 12:16
Фото – скріншот з відео "Наш"
Фото – скріншот з відео "Наш"

У Києві 17 січня під Печерським райсудом, де обирали запобіжний захід Петру Порошенку, учасники акції на підтримку експрезидента заважали кореспонденту телеканалу “Наш” вести пряму трансляцію, повідомляє Громадське

Журналіст каналу Тимур Страхов намагався зробити пряме ввімкнення зі студією. Проте коли він почав говорити, декілька людей почали його відтісняти та посилати “до Мураєва”. Журналіст намагався продовжити ввімкнення та навіть спробував узяти коментар у чоловіка поряд.

Проте згодом його оточила група людей, які штовхали кореспондента і кричали “Ганьба”. Натомість ведучі називали учасників акції “рядженими клоунами” та “купкою неадекватних радикалів”.

За цим фактом правоохоронці розпочали кримінальне провадження за ч. 1 ст. 171 Кримінального кодексу України (“Перешкоджання законній професійній діяльності журналістів”), повідомляється на сайті Національної поліції. Санкція статті передбачає штраф до 850 грн, або арешт до шести місяців, або обмеження волі до трьох років.

За даними поліції, під час прямого ефіру на одному з телеканалів було виявлено інцидент, де громадяни відтіснили з місця проведення акції журналіста. Після цього керівництво столичного главку відразу ініціювало перевірку.

Наразі поліцейські з’ясовують усі обставини події.

Санкція статті передбачає покарання у вигляді штрафу до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, або арешту на строк до шести місяців, або обмеження волі на строк до трьох років.

Як повідомляв ІМІ, петиція активіста Сергія Стерненка про застосування санкцій проти телеканалу “Наш”, яка була оприлюднена на сайті Президента України 6 січня, набрала необхідні для розгляду 25 тисяч підписів. За його словами, на вказаному телеканалі “регулярно транслюються антидержавні висловлювання та пропаганда в інтересах держави-агресора”.

Liked the article?
Help us be even more cool!