ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІПодай скаргу

Під санкції РНБО потрапила "Ера-медіа"

25.08.2021, 13:43
Фото – Медіаняня
Фото – Медіаняня

ТОВ “Ера-медіа” потрапило під дію санкцій Ради національної оборони та безпеки України, запроваджених 21 серпня указом президента №378/2021.

Санкції передбачають блокування українськими інтернет-провайдерами доступу до ресурсів “Ера-медіа” терміном на три роки. Зокрема, до eramedia.com.ua, nabu-leaks.com, nabu-leaks.org, nabu-leaks.info, nabu-leaks.net. Також санкції запроваджено щодо керівника ТОВ “Ера-медіа” Антона Сімоненка.

Аналогічні санкції введено стосовно ТОВ “Скептик” та ТОВ “Інформаційне агентство “Онлі Н’юз”. Власником цих компаній є Петро Журавель (пов'язаний з народним депутатом Андрієм Деркачем): щодо останніх двох також застосовано санкції.

Санкції передбачають блокування доступу до сайтів компаній, а також до “Бегемот Медіа” та інформаційного агентства Only News.

Як повідомляв ІМІ, 21 серпня Президент України Володимир Зеленський увів у дію рішення Ради національної безпеки і оборони (РНБО) від 20 серпня “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)”.

20 серпня Рада нацбезпеки і оборони запровадила санкції проти подружжя Шаріїв – Анатолія і Ольги та головного редактора видання Страна.ua Ігоря Гужви. Під заборону також потрапила видання "Страна.ua".

Плівки “Деркача” 

У січні 2021 року Міністерство фінансів США запровадило санкції проти семи громадян України та чотирьох українських інформаційних ресурсів за втручання в американські вибори. До списку санкцій увійшли, зокрема, ТОВ "Ера-медіа", ТОВ “Інформаційне агентство Only News”, сайт NabuLeaks – nabu-leaks.com, ТОВ "Скептик" / "Бегемот Медіа".

У Мінфіні США пояснили, що зазначені компанії були частиною російської мережі зовнішнього впливу, пов’язаної з нардепом Андрієм Деркачем. У вересні 2020 року США запровадили персональні санкції проти трьох громадян Росії і громадянина України, народного депутата Андрія Деркача, за втручання у виборчий процес.

За даними Вашингтона, Деркач підтримує тісні зв’язки з російською розвідкою та вже понад 10 років служить активним російським агентом. У розпал президентських перегонів у США нардеп Андрій Деркач оприлюднив записи, на яких, як він стверджує, нібито записано перемовини п’ятого президента Петра Порошенка з колишнім віцепрезидентом США Джо Байденом, а також з очільником РФ Володимиром Путіним. Пізніше Олександр Дубінський і Деркач на спільній пресконференції заявили про необхідність розслідування нібито корупції Джо Байдена. Вони ініціювали створення тимчасової слідчої комісії у Верховній Раді щодо "плівок Деркача".

“Ера-медіа” та НСТУ

12 липня 2017 року між ПАТ “Національна суспільна телерадіокомпанія України” та ТОВ “Ера-медіа” був укладений договір №318-16/4, згідно з яким “Ера-медіа” виробляла програму “Доброго ранку, країно!”, що виходить у прямому ефірі на UA:Першому з понеділка до неділі включно.

У червні 2018 року в НСТУ ухвалили рішення про припинення договору від 12.07.2017 з “Ера-медіа” щодо трансляції “Доброго ранку, країно!". На їхню думку, у програмі порушували стандарти журналістики, що не відповідає Суспільному мовленню. НСТУ надіслала відповідні листи від 05.06.2018 та від 07.06.2018 до “Ери-медіа”, яка запевняє, що лист було надіслано із запізненням, тому договір автоматично має бути продовжений на рік.

Суди між “Ера-медіа” та НСТУ тривали від червня 2018 року до 2019 року. “Ера-медіа” розпочала п’ять судових спорів, щоб примусити НСТУ не закривати телепрограму “Доброго ранку, країно!”. Також “Ера-медіа” хотіла відсудити в НСТУ майже 127 тис. за трансляцію програми “Доброго ранку, країно!” з липня 2018 до липня 2019 року. 

25 квітня 2019 року Верховний Суд визнав договір між ТОВ “Ера-медіа” та Національною суспільною телерадіокомпанією України (НСТУ) продовженим з 10 липня 2018 до 10 липня 2019 року. 

У липні 2019 року НСТУ та “Ера-медіа” домовилися, що ранкова програма “Доброго ранку, країно!” виходитиме в ефірі телеканалу “UA:Перший” до липня 2020 року. 

З 11 липня 2020 року у зв’язку із закінченням договору в ефірі телеканалу “UA:Перший” припиняється вихід ранкової програми “Доброго ранку, країно!”, яка створювалася ТОВ “Ера-медіа” на замовлення НСТУ.

Власником ТОВ “Ера-медіа” є народний депутат Андрій Деркач.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!