ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Опитування для регіональних та релокованих медіа: як виживають в умовах фінансової кризи

Медіаорганізація DII-Ukraine запустила опитування для регіональних журналістів та релокованих медіа, щоб зрозуміти стан справ після тимчасового заморожування гуманітарних програм США.

Про це на Facebook-сторінці повідомила координаторка проєкту Relocated Media Cluster від цієї організації Анна Мурликіна.

“З початку повномасштабної війни росії в Україні ми відстежуємо стан регіональної журналістики та готуємо аналітичні дані для міжнародних партнерів, а також намагаємося допомагати вам, реагуючи на актуальні виклики”, – йдеться в описі до опитування.

У межах проєкту Relocated Media Cluster організація консолідує роботу медіа, які мають аудиторію на тимчасово окупованих територіях.

“Зібрана інформація допоможе нам визначити потенційні напрямки підтримки релокованих медіа в умовах фінансової кризи й тривалої війни”, – зауважили в DII-Ukraine. Пройти опитування можна за посиланням

У коментарі представниці Інституту масової інфомрації Валентина Троян Анна Мурликіна зазначила, що редакції релокованих медіа стикнулися з викликами, яких не мали ще декілька місяців тому. 

“Думаю, що не занадто відступлю від істини, якщо скажу, що серед усіх українських редакцій їхнє становище чи не найгірше. Вони відірвані не тільки від своєї громади, але і від джерел фінансування. Не існує бізнесу, який міг би розміщувати рекламу в медіа міст, громади яких розкидані по світу”, – наголосила Анна Мурликіна.

Вона зазначила, що муніципалітети не мають можливості надавати допомогу редакціям через відсутність бюджетних надходжень в звичних обсягах. І аудиторія, яка часто підтримує зараз редакції, у випадку з релокованими медіа не має фінансового ресурсу або технічної спроможності допомогти журналістам встояти.

“Тож ми зараз шукаємо шляхи, механізми, які б могли допомогти редакціям. Це опитування – спроба визначити коло проблем, які можуть стосуватися не тільки фінансування, а і інших проблем. Будемо виходити на більш широке обговорення і намагатися розробляти конкретні пропозиції до влади, бізнесу, громадського сектору”, – додала Анна Мурликіна.

Liked the article?
Help us be even more cool!