ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Опозиційна платформа, Зеленський і Порошенко – лідери політичної джинси в інтернеті. Дослідження ІМІ

18.04.2019, 14:09

"Опозиційна платформа – За життя” продовжує лідирувати за кількістю матеріалів з ознаками замовлення в онлайн-медіа: третина від усіх матеріалів з ознаками замовлення припала на цю політсилу. На користь кандидатів у Президенти Володимира Зеленського та Петра Порошенка припало відповідно 27% та 10% матеріалів з ознаками замовлення.

Такими є результати дослідження політичної джинси, проведеного ГО “Інститут масової інформації” в період з 1 по 12 квітня 2019 року в 13 популярних інтернет-ЗМІ, повна вибірка становила понад 30  тисяч новин*.

Загалом за 12 днів моніторингу було виявлено 414 матеріалів з ознаками замовлення. З них на неналежне маркування припало 37 матеріалів, що становить 9% від загальної кількості замовних матеріалів.

Не було виявлено замовних матеріалів на сайтах "Ліга", "Українська правда" та 24-го каналу.

Найбільше матеріалів з ознаками замовлення зафіксовано на сайті 112-го каналу (69), що становить, відповідно, 17% від загальної кількості замовних матеріалів. Друге місце розділили між собою сайти "Знай.юа" та  Newsone – по 64 матеріали з ознаками замовлення (по 15%).

На сайтах ТСН та НВ було зафіксовано лише неналежно марковані матеріали (позначки PR тощо, тоді як згідно з українським законодавством такі матеріали мають маркуватися словами “Реклама” або “На правах реклами”.

Також експертами ІМІ було виявлено 94 матеріали з ознаками контрагітації, 71% з них стосувалися Петра Порошенка і 29% – Володимира Зеленського.

*Моніторинг проводився в період з 1 по 12 квітня 2019 року в таких ЗМІ: “Обозреватель”, "Знай.ua", 24-й канал, “Гордон”, “Українська правда”, “Новое время”, УНІАН, “Сегодня”, ТСН, 112.ua, Newsone,  RBC.ua, “Ліга”. Вибірка охоплює всі новини підряд, що вийшли на сайтах за вказаний період (понад 30 тисяч новин)

Проведення цього дослідження стало можливим завдяки підтримці американського народу, що була надана через проект USAID “Медійна програма в Україні”, який виконується міжнародною організацією Internews Network. Зміст матеріалів є виключно відповідальністю ГО “Інститут масової інформації” та необов’язково відображає точку зору USAID, уряду США та Internews Network.

Liked the article?
Help us be even more cool!