ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Незалежна медійна рада звернулася до РНБО та Нацради через вихід в ефір каналу Ukraine World News

19.01.2023, 17:38
Фото – Ukraine World News
Фото – Ukraine World News

Незалежна медійна рада занепокоєна запланованим виходом в український ефір телеканалу Ukraine World News, основу команди якого команди становлять колишні співробітники телеканалів “112 Україна”, NewsOne, “Інтер”, Live.Network і ZIK.

Про це йдеться в заяві Незалежної медійної ради (НМР).

НМР нагадала, що ці ресурси систематично транслювали меседжі з ознаками кремлівської пропаганди. Зокрема, в ефірі цих телеканалів заперечувалася російська агресія, лунали заклики до зняття санкцій з Росії, визнання окупаційної влади Донецька та Луганська, “миру за будь-яку ціну” на умовах Путіна, а перемовини між “Опозиційною платформою – За життя” та її союзниками в Росії позиціювалися як “міжпарламентський діалог”.

Медійна рада вважає, що є високий ризик продовження каналом Ukraine World News діяльності в наративах вищевказаних телеканалів.

“Такий добір людей у команду викликає питання щодо намірів засновника нового телеканалу. Якщо його позиція є проукраїнською і канал має намір неупереджено і якісно висвітлювати події в Україні та за її межами, чому для цієї роботи найкраще підійшли саме люди, які донедавна займалися проросійською пропагандою або допомагали їй? У час, коли сили оборони щодня віддають свої життя в боротьбі проти російських окупантів, а російські ракети вбивають цивільних українців, неприпустимо давати майданчик для мовлення вихідцям із проросійських каналів”, – йдеться в заяві.

НМР закликає Раду національної безпеки і оборони України та Національну раду з питань телебачення і радіомовлення стежити за дотриманням законодавства нововиявленим каналом і в разі виявлення порушення без зволікань діяти відповідно до вимог чинного законодавства.

Також Незалежна медійна рада закликає політичні сили, авторитетних коментаторів та експертів не відвідувати ефірів медіа, на яких працюють вихідці з проросійських каналів. 

Крім того, автори заяви закликають органи правопорядку розпочати розслідування за фактом поширення колишніми працівниками 112, ZIK, NewsOne інформації, що порушує національне законодавство.

“Скоро набере чинності нове медійне законодавство, тому варто зважати на додаткові контентні обмеження, які будуть впроваджені в площині захисту безпеки національного інформаційного простору. Тому, навіть якщо канал отримує ліцензію, громадянському суспільству треба уважно слідкувати за його діяльністю і, у разі виявлення порушень, писати до Національної ради з вимогою належного реагування”, – йдеться в заяві.

Нагадаємо, власником каналу Ukraine World News є бізнесмен Віталій Кропачов, який має вугільний, газовий, машинобудівний та інші бізнеси. У 2019 році він купив канал “Так TV” у співвласника Коледжу преси та телебачення Гліба Головченка. Згодом  компанію “Ера продакшн”, а влітку 2022 року став власником ліцензії на цифрове мовлення 4 каналу.

Телеканал Ukraine World News, запуск якого невдовзі планується, з 1 лютого долучиться до трансляції спільного марафону під логотипом “Так TV”.

Старт нового телеканалу Ukraine World News був запланований на 22 січня, але тепер відкладається: мовник вийде в цифровий ефір уже після переоформлення ліцензії та логотипу. 

Міністр культури та інформаційної політики Олександр Ткаченко вважає запуск під час війни інформаційного телеканалу Ukraine World News суто політичним проєктом.

Liked the article?
Help us be even more cool!