ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

Нацрада зафіксувала порушення виборчого законодавства у NewsOne, "Інтера" та "МаксіTV"

11.02.2019, 14:26
Фото - nrada.gov.ua

Робоча група з нагляду за дотриманням медіа виборчого законодавства, що створена при Національній раді з питань телебачення і радіомовлення, зафіксувала ознаки його порушень в ефірі телеканалів NewsOne, “Інтер” і “МаксіTV”. Про це йшлося 8 лютого на засіданні групи, повідомляється на сайті Нацради.

Згідно з повідомленням, телеканал NewsOne у період із 30 січня до 3 лютого поширив серію передач, які були присвячені лише одному з кандидатів на пост президента України – Юрію Бойку. Загалом вийшло 43 серії загальним хронометражем 52 хвилини. Також у період із 30 січня до 5 лютого 2019 року в передачах новин “Topnews” транслювалися сюжети, присвячені висвітленню виборчого процесу в Україні, їх героєм став лише той самий кандидат. Діяльність інших кандидатів на пост Президента України у зазначений період у передачах новин  цього мовника не висвітлювалася.

За інформацією Нацради, телеканал “Інтер” подав у новинному сюжеті передвиборчу програму кандидата Юрія Бойка. Це, зауважує регулятор, є порушенням частини 10 статті 64 Закону України “Про вибори Президента України”, адже в новинах не може розміщуватися агітація.

На телеканалі “МаксиTV” кандидат на пост глави держави Євген Мураєв ще до того, як був офіційно зареєстрований кандидатом у ЦВК, розповідав про свою діяльність як кандидата, що є політичною агітацією.

Національна рада повідомляє, що звернеться листами до цих телеканалів, щоб отримати роз’яснення про підстави виходу в ефір таких матеріалів. Також ці випадки будуть надані для розгляду й отримання висновків Незалежної експертної ради, що створена при Громадській раді. Зафіксована інформація буде передана також до НАЗК і ЦВК.

Крім того, моніторинговий відділ Нацради зафіксував оприлюднення телеканалом NewsOne результатів соціологічних опитувань, що відбулося без наведення всіх необхідних даних, передбачених законом. Так, не було озвучено методу опитування, точного формулювання питання, замовників, статистичної похибки.

Медіа-експерт Діана Дуцик звернула увагу, що помітила такі самі порушення і на телеканалі “112 Україна”.

Також на засіданні робочої групи розглянули питання і про показ аудіовізуального твору “Юлія Литвиненко: ставлю запитання”, що транслювався в ефірі “Прямого”. Журналістка, яка тепер уже є кандидатом на пост Президента, “ставить запитання” іншим кандидатам. Сам твір, по суті, є роликом/фільмом про іншого кандидата. Тож за висновком щодо цього медіапродукту робоча група звернеться до Незалежної експертної ради.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!