Онлайн-медіа “The Village Україна” в жовтні 2025 року стало частиною торгово-промислової групи України Fozzy Group. Про це повідомляє Інтерфакс-Україна з посиланням на пресслужбу групи.

“Тепер Fozzy Media Group охоплює 41% лайфстайл-аудиторії України – сукупне охоплення БЖ і “The Village Україна”, що робить компанію найбільшим гравцем у сегменті”, – йдеться в пресрелізі.

Згідно з повідомленням, медіа, що пише про культурне й громадське життя, сервіс, розваги, їжу та людей у Києві, має посилити напрям лайфстайл-контенту всередині холдингу.

Редакція “The Village Україна” збереже свою повну незалежність. Fozzy Group не втручатиметься в редакційну політику й формат контенту, наголошують у компанії.

Приєднання видання відбулося в межах розвитку Fozzy Media Group – медійного напряму Fozzy Group, який об’єднує власні медіа, цифрові платформи та тематичні спільноти. Сьогодні до медіаекосистеми входять всеукраїнське лайфстайл-видання БЖ, гастрономічний портал Shuba.life, а також спільноти “Сомельє в зелених штанях”, DrinkSetter і BeerMaster.

Fozzy Group розвиває торговельні мережі різних форматів: супермаркети “Сільпо”, оптові гіпермаркети Fozzy Cash&Carry, магазини біля дому “Фора”, дискаунтери Thrash!, фармацевтичні супермаркети “Біла ромашка”. Група має ресторани (“Буланжері”, Escobar, Positano, Who&Why Drinkery), агропромисловий напрям (“Ніжин”, “Грінвіль”, “Снятинська птиця”, “Богуславна”, Skadi), банк “Восток”, мережу турагенцій Silpo Voyage, мережу спортклубів Apollo Next, логістичного оператора УВК, IT-розробника TemaBit Fozzy Group.

ТОВ “Фоззі медіа груп”, згідно з даними YouControl, зареєстровано влітку 2016 року, його статутний капітал – 86 млн 220 тис. грн. Засновником є ПАТ “ЗНВКІФ “Холдінг інвест”, кінцевим бенефіціаром – Володимир Костельман (50,28%).