ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Лише 6% українців дуже важливо знати, кому належать медіа, – дослідження

16.02.2022, 14:18

Лише 6% українців дуже важливо знати, кому належать медіа, з яких вони отримують інформацію; для 30% – “певною мірою важливо”. Натомість зовсім не важливими це знання називають 28%, радше неважливими – 26,4%. 

Такими є дані дослідження “Медіаспоживання в Україні: зміна медіапотреб та програш російської пропаганди”, яке Фонд “Демократичні ініціативи” імені Ілька Кучеріва провів на замовлення “Детектора медіа”.

46% опитаних упевнені, що знають частину власників ЗМІ, з яких регулярно отримують інформацію. Найбільше людей знає, що 1+1 належить Ігорю Коломойському (55%), а 5 канал – Петрові Порошенку (53%; зауважимо, що з листопада 2021 року 5 канал формально вже йому не належить). Натомість, що Віктор Пінчук володіє каналами з групи StarLightMedia, знає менш ніж 20% опитаних.

Державними відносно більшість українців називає канали “Рада” (33%), UA:Перший (19%) і “Дом” (12%). Лише 9% вважає, що UA:Перший належить суспільству.

Знати власників медіа порівняно важливіше мешканцям західних областей України та людям, які підтримують “Європейську солідарність”. Найменше цікавляться власниками медіа виборці “Опозиційної платформи – За життя” (29%) та люди, які не планують брати участь у виборах (21%).

Повний звіт про результати дослідження читайте тут.

Загальнонаціональне дослідження проведене на замовлення громадської організації “Детектор медіа” Фондом “Демократичні ініціативи” імені Ілька Кучеріва спільно із соціологічною службою Центру Разумкова у період із 17 до 22 грудня 2021 року включно. Вибіркова сукупність становить 2018 респондентів та охоплює повнолітнє населення України, за винятком тимчасово окупованих територій АР Крим, частин Донецької та Луганської областей.

Опитування проводилося з використанням методу інтерв’ю face-to-face за стратифікованою багатоступеневою вибіркою із застосуванням випадкового відбору на перших етапах формування вибірки (вибірка стратифікована за регіонами та типами населених пунктів) та квотного методу відбору респондентів, за статево-віковими квотами на заключному етапі. Результати є репрезентативними за основними соціально-демографічними показниками: статтю, віком, макрорегіоном та типом поселення.  Максимальна теоретична похибка опитування (без урахування дизайн-ефекту) не перевищує 2,3%. Для порівняння в дослідженні використано результати всеукраїнських соціологічних опитувань, які проводилися Київським міжнародним інститутом соціології у лютому 2018 та лютому 2019 року і соціологічною службою Центру Разумкова в серпні 2020 року на замовлення ГО “Детектор медіа”.

Liked the article?
Help us be even more cool!