ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Кожен п’ятий матеріал в "Комсомольской правде в Украине" за серпень є "джинсою"

10.09.2012, 01:01

Кожен п’ятий матеріал в “Комсомольской правде в Украине” за серпень є матеріалом з ознаками замовності. Про це свідчать результати моніторингу «джинси», що проводить Інститут масової інформації.

Це видання серед загальнонаціональних видань вже вкотре є лідером з розміщення «джинси». Рівень замовних немаркованих матеріалів у серпні на шпальтах цієї газети сягнув 20%, у липні він становив 11%.

Видання не має певних політичних уподобань і розміщує замовні матеріали всіх ключових учасників виборчого процесу: Партії регіонів, Об’єднаної опозиції, КПУ, «Удару», «Україна вперед», «Української правиці».

Такої ж політики стосовно «джинси» дотримується і газета «Факты», на шпальтах якої у серпні 11% матеріалів мали ознаки замовності.

Натомість «Сегодня» більш вибіркова у розміщені замовних матеріалів. Переважна більшість політичної «джинси» у цій газеті стосувалася влади, віце-прем‘єр-міністра Сергія Тігіпка, Комуністичної партії України та депутатів, що балотуються по одномандатних округах від Партії регіонів.

В «Корреспонденте» та «Комментариях» було теж багато матеріалів, присвячених виборам, проте більшість з них були збалансованими. В «Українському тижні» політичні матеріали часто не збалансовані і однобічні, але ознак замовності не містять.

У 6 загальнонаціональних виданнях співвідношення політичної та комерційної «джинси» становить 88% проти 12% .

Натомість у інтернет-виданнях 100% джинси є політичного характеру. Фігурантами замовних матеріалів, як і в друкованій пресі, найчастіше є влада, партія Наталії Королевської «Україна вперед!» та комуністи.

Проте у серпні зовсім не стало «джинси» Об’єднаної опозиції. Лідером з розміщення джинси на веб-сайтах, так само як і в друкованих виданнях, є влада. 43% замовних матеріалів в інтернеті стосується діяльності уряду та Президента.

Моніторинг  «джинси» проводить Інститут масової інформації за підтримки Інтерньюз Нетворк. Моніториться 6 загальнонаціональних друкованих видань («Комсомольская правда в Украине», «Факты», «Сегодня», «Корреспондент», «Коментарі» та «Український тиждень») та 4 Інтернет –видання («УНІАН», «Лівий берег», «Обозреватель», «Лига»).

Liked the article?
Help us be even more cool!