ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

Канал "Україна" отримав найбільше грошей за передвиборчу рекламу – ЧЕСНО

29.03.2019, 12:54
Фото – bug.org.ua

Кандидати у Президенти України сплатили з виборчих фондів за рекламу на телеканалі “Україна” 260 мільйонів гривень, і це становить п'яту частину від витрат фондів усіх кандидатів.

Про це на брифінгу розповіла аналітик з партійних фінансів руху “ЧЕСНО” Олена Нікуліна, повідомляє Укрінформ.

“Найбільше отримав телеканал “Україна”, на якому вартість реклами є найбільшою і на якому досить активно замовляють (рекламу – ред.) політики, цей телеканал має високі рейтинги. Телеканал "Україна" отримав 260 мільйонів гривень - і це 23% від витрат усіх фондів кандидатів, це відчутна частка, п'ята частина витрат”, – зазначила аналітик.

За її даними, телеканал ICTV отримав за передвиборчу рекламу 102 млн грн, “Інтер” – 100 млн грн, СТБ – 90 млн грн, “1+1” – 74 млн грн.

“До першої десятки (за кількістю спрямованих від кандидатів коштів – ред.) увійшли три компанії, які не є телеканалами і не надають медіарекламу – це “Медіа-баїнг”, “Високий замок” та “Інтерконтиненталь”, які надають послуги з розміщення зовнішньої реклами та виготовлення друкованої продукції”, – зазначила Нікуліна.

Вона також зауважила, що до топ-10 компаній, яким кандидати перераховували кошти з виборчих фондів, увійшов регіональний телеканал “Сфера-ТВ”, який отримав за телерекламу 25 млн грн.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!