ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

ІМІ визначив головних замовників джинси у загальнонаціональній пресі під час передвиборної кампанії

05.06.2014, 11:38

Майже третина матеріалів з ознаками політичного замовлення в друкованих загальнонаціональних виданнях під час передвиборчої кампанії була на користь Юлії Тимошенко (32%). Такими є дані відповідного дослідження Інституту  Масової Інформації, проведеного у квітні-травні 2014 року.

За даними ІМІ, на три відсотки від лідерки відстав Сергій Тігіпко, результат якого склав 29%  від загальної кількості політичної джинси кандидатів в президенти. На користь переможця президентських перегонів Петра Порошенко було розміщено 17% матеріалів з ознаками замовлення.

Показник Петра Симоненка – 7%, а Наталії  Королевської та Олега Тягнибока - по 6%.

«В своїй інформаційній кампанії Юлія Тимошенко ставки робила на децентралізацію влади та боротьбу з олігархами. Так наприклад статті під назвою «Юлія Тимошенко пообіцяла надати повноваження місцевим громадам» (ГПУ, від 08.05.2014), «Юлия Тимошенко: "Децентрализация - ключ к сильной Украине"» («Факти» від 07.05.2014) чи «Юлия Тимошенко: "Я иду на персональную войну с олигархами" («Факти» від 02.04.2014) говорять самі за себе.» - прокоментувала джинсу від Юлії Тимошенко Олена Голуб.

Джинса Юлії Тимошенко розміщувалась газетами «Комсомольская правда в Украине», «Газета по -Українськи» та «Факти».

40% замовних матеріалів цього кандидата розмістила КП, 30% - «Факти», ГПУ – 27%. В «Сегодня» замовних матеріалів на користь Юлії Володимирівни практично не було.

Замовні матеріали від Сергія Тігіпка прокоментував експерт ІМІ Роман Кабачій: «Джинса від Сергія Тигіпка була масова, нерідко по дві статті в одному номері видання. Тематика статей розмаїта, аж до використання новини про те, що Царьов знявся з виборів, і це дуже погано, оскільки Півдню і Сходу немає за кого голосувати, але ж є Сергій Тигіпко і тд. Головними піарниками Тигіпка були Вадим Карасьов та Володимир Фесенко, рідше Валерій Бала чи Павло Нусс».

Тигипка найбільше піарили видання «Факти» та «Комсомольская правда в Украине». По 46% джинси цього кандидата розмістили ці газети.

Натомість,  Петра Порошенка, просували «ГПУ» та «Сегодня», відповідно 41% і 30%.

Довідка:

Під моніторинг ІМІ підпадають шість загальнонаціональних друкованих видань: «Сегодня», «Факты», «Комсомольская правда в Украине», «Газета по-українськи», та журнали «Корреспондент» і «Український тиждень». Протягом двох місяців квітня та травня експерти ІМІ щоденно переглядали ці видання на наявність матеріалів з ознаками замовлення політичного характеру.

Матеріали аналізують за такими ознаками прихованої реклами:

1) Матеріал відстоює або просуває  інтереси лише однієї сторони конфлікту;

2) Подібного змісту матеріал надрукований  в інших ЗМІ або в попередніх номерах того ж ЗМІ;

3) Експертами є особи, які некомпетентні коментувати подію або процес; політик коментує подію або процес і при цьому до коментування не залучено більш компетентних осіб;

4) Безпідставно акцентується увага лише на позитивних або негативних характеристиках суб’єкта;

5) Матеріал містить елементи, які сприяють політичній підтримці суб’єкта (політика, партії, блоку партій);

6) «Протокольні» матеріали з заходів чиновників/політиків, в яких відсутня зрозуміла суспільно важлива новина.

А також така політична агітація, що не маркована словами «Реклама» чи «На правах реклами», чого вимагає Закон «Про рекламу».

Liked the article?
Help us be even more cool!