ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Харківські активісти відтепер дружитимуть з місцевими журналістами

07.04.2016, 19:08

У В березні Харків відвідала команда тренерів мережі «Включайся!», започаткована в рамках проекту «Будуємо мости заради реформ і довіри», який реалізовує Інститут масової інформації за підтримки Уряду Великої Британії. Під час тренінгу громадським активістам розповідали про особливості комунікації із журналістами та роль медійної складової в діяльності громадських організацій.

Захід розпочався із діалогу з журналістами, тема: «Які спільні помилки ми робимо?». До активістів завітали харківські журналісти: Сергій Бобок, кореспондент France Press та Роман Кривко, головний редактор Харківського обласного державного радіо. Варто відзначити, що самі такі дискусії дають можливість усім учасникам процесу краще зрозуміти особливості роботи один одного і стають гарним стартом для спільної роботи в майбутньому.

Під час наступного блоку говорили про планування і організацію акцій, те як створювати “картинку” для ЗМІ, та про те, що журналісти прагнуть від вас почути під час зйомки сюжету, брифінгу чи прес-конференції. Ефективну співпрацю з журналістами: з чого почати, як планувати, які є інструменти. Ключовими порадами в цьому блоці тренер Олена Опанасенко назвала такі: виявити цільові ЗМІ для вашої організації, виявити редакторів і журналістів, що спеціалізуються на темах що стосуються діяльності вашої громадської організації, зробити базу даних медіа контактів і встановити персональний контакт.

 

Згодом Микола Малуха, керівник комунікаційного напрямку Ініціативи "Ціна держави" та Програми USAID "Лідерство в економічному врядуванні", розповів як громадським організаціям та активістам просувати себе в соцмережах. Ця частина тренінгу завжди викликає жваве обговорення навколо питання чи варто ставитися до своєї сторінки в соцмережі як до приватної чи все ж це інструмент роботи. Про те, чого не варто робити Микола дає наступні поради: постити котиків; брати участь у конкурсах (репост); постійно піарити власну організацію; перетворювати FB на Twitter.

 

На завершення тренінгу Роман Головенко, медіаюрист, Інститут масової інформації дав практичні поради про те як користуватися ЗУ «Про доступ до публічної інформації».

 

Наступного дня місцеві журналісти та активісти були запрошені на спільну вечерю. Атмосфера була неформальною, та все ж знайшли час і для робочих моментів – спільно попрацювали над інформаційними матеріалами, що їх на передодні на виконання завання тренінгу розробили громадські активісти. Журналісти поділилися своїми чесними думками про те, які помилки допущені або чи хотілось би їм прийти на захід отримавши такий анонс. 

 

 

Liked the article?
Help us be even more cool!