ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Головним замовником джинси в інтернет-ЗМІ під час президентської передвиборчої кампанії був Михайло Добкін — ІМІ

02.06.2014, 13:28

Кожен п’ятий матеріал з ознаками прихованої політичної реклами в інтернет-ЗМІ був на користь кандидата в президенти від Партії регіонів Михайла Добкіна. Такими є результати моніторингу, що провів ІМІ у квітні-травні 2014 року.

Не дуже відстають Петро Симоненко — 18% та Юлія Тимошенко — 16%. На користь переможця президентських перегонів Петра Порошенко було розміщено 13% матеріалів з ознаками замовлення.

Головними меседжами передвиборчої кампанії Михайла Добкіна в інтернет-ЗМІ стали збільшення повноважень регіонів, вимога припинити АТО та сісти за стіл переговорів з «всіма сторонами конфлікту»:

  • Добкин выступает за увеличение самостоятельности регионов

http://www.unian.net/politics/904899-dobkin-vyistupaet-za-uvelichenie-samostoyatelnosti-regionov.html 

  • Добкин заявил, что не одобряет идею создания "Харьковской республики"

http://www.unian.net/politics/905525-dobkin-zayavil-chto-ne-odobryaet-ideyu-sozdaniya-harkovskoy-respubliki.html

  • Добкин: Харьковская область – неотъемлемая часть Украины

http://lb.ua/news/2014/04/08/262392_dobkin_harkovskaya_oblast_.html

  • Добкин настаивает, чтобы на круглый стол пригласили все стороны конфликта

http://obozrevatel.com/politics/75041-dobkin-nastaivaet-chtobyi-na-kruglyij-stol-priglasili-vse-storonyi-konflikta.htm

  • Добкин призывает прекратить АТО и сесть за стол переговоров

http://lb.ua/news/2014/05/14/266409_dobkin_prizivaet_prekratit_ato.html

  • В переговорах должны принимать участие все стороны конфликта, - Добкин

http://lb.ua/news/2014/05/14/266435_peregovorah_dolzhni_prinimat.html

Петро Симоненко піарився в основному на тиску на себе та Компартію України, а також на страшилках про «Правий сектор»:

  • Симоненко: лицо сегодняшней власти – борьба с инакомыслием

http://obozrevatel.com/politics/83267-simonenko-litso-segodnyashnej-vlasti-borba-s-inakomyisliem.htm

  • Золотарев: поджог центрального офиса КПУ организовало молодежное крыло "Свободы"

http://obozrevatel.com/politics/13062-zolotarev-podzhog-tsentralnogo-ofisa-kpu-organizovalo-molodezhnoe-kryilo-svobodyi.htm

  • "Новая-старая власть" занимается политикой национальной измены и социального геноцида – Симоненко

http://obozrevatel.com/politics/57682-novaya-staraya-vlast-zanimaetsya-politikoj-natsionalnoj-izmenyi-i-sotsialnogo-genotsida-simonenko.htm

  • Симоненко рассказал подробности нападения на него

http://obozrevatel.com/crime/13846-simonenko-rasskazal-podrobnosti-napadeniya-na-nego.htm

  • Праворадикалы планируют физическое уничтожение одного из представителей КПУ – Симоненко

http://obozrevatel.com/politics/76108-pravoradikalyi-planiruyut-fizicheskoe-unichtozhenie-odnogo-iz-predstavitelej-kpu-simonenko.htm

Юлія Тимошенко активно просувала свої думки щодо вступу Україну в ЄС та НАТО, а також відмову від російського газу:

  • Тимошенко довольна процессом евроинтеграции Украины

http://lb.ua/news/2014/05/13/266316_timoshenko_dovolna_protsessom.html

  • Тимошенко: евроинтеграция поможет остановить агрессию РФ

http://lb.ua/news/2014/05/14/266385_timoshenko_evrointegratsiya_pomozhet.html

  • Украина должна стать членом ЕС и НАТО, - Тимошенко

http://lb.ua/news/2014/05/17/266752_ukraina_dolzhna_stat_chlenom_es_nato.html

  • Тимошенко уверена, что Украина до 2020 года сможет отказаться от российского газа

http://lb.ua/news/2014/05/16/266730_timoshenko_uverena_ukraini.html

«Варто відзначити, що кандидат Валерій Коновалюк, який за результатами перегонів набрав лише 0,38% голосів виборців, джинси в інтернет-ЗМІ розмістив 10% від загальної кількості замовних матеріалів. Також здивувала Наталія Королевська, яка навіть після зняття своєї кандидатури з президентських виборів продовжила активно джинсувати і на її користь було розміщено 6% матеріалів з ознаками замовлення», — зазначає експерт ІМІ Олена Голуб.

Найбільше публікацій з ознаками джинси експерти виявили в інтернет-виданні «Обозреватель», менше — в «УНІАН» та LB.ua, не виявлено джинси у виданні «Ліга.net».

Нагадаємо, згідно моніторингу всеукраїнських друкованих видань за квітень 2014 року головними замовником політичної джинси були Юлія Тимошенко та Сергій Тігіпко. Детальніше можна прочитати за посиланням.

Довідка:

Під моніторинг ІМІ підпадають чотири інтернет-виданнях: «Обозреватель», «УНІАН», LB.ua та «Ліга.net». В рамках моніторингу експерти аналізували всі публікації, що вийшли в новинній стрічці видання за один тиждень в місяць (з 7 по 13 квітня та з 12 по 18 травня).

Новини аналізують за такими ознаками прихованої реклами:

1) Матеріал відстоює або просуває  інтереси лише однієї сторони конфлікту;

2) Подібного змісту матеріал надрукований  в інших ЗМІ або в попередніх номерах того ж ЗМІ;

3) Експертами є особи, які некомпетентні коментувати подію або процес; політик коментує подію або процес і при цьому до коментування не залучено більш компетентних осіб;

4) Безпідставно акцентується увага лише на позитивних або негативних характеристиках суб’єкта;

5) Матеріал містить елементи, які сприяють політичній підтримці суб’єкта (політика, партії, блоку партій);

6) «Протокольні» матеріали з заходів чиновників/політиків, в яких відсутня зрозуміла суспільно важлива новина.

Liked the article?
Help us be even more cool!