Головним замовником джинси в інтернет-ЗМІ під час президентської передвиборчої кампанії був Михайло Добкін — ІМІ
Кожен п’ятий матеріал з ознаками прихованої політичної реклами в інтернет-ЗМІ був на користь кандидата в президенти від Партії регіонів Михайла Добкіна. Такими є результати моніторингу, що провів ІМІ у квітні-травні 2014 року.
Не дуже відстають Петро Симоненко — 18% та Юлія Тимошенко — 16%. На користь переможця президентських перегонів Петра Порошенко було розміщено 13% матеріалів з ознаками замовлення.
Головними меседжами передвиборчої кампанії Михайла Добкіна в інтернет-ЗМІ стали збільшення повноважень регіонів, вимога припинити АТО та сісти за стіл переговорів з «всіма сторонами конфлікту»:
- Добкин выступает за увеличение самостоятельности регионов
- Добкин заявил, что не одобряет идею создания "Харьковской республики"
- Добкин: Харьковская область – неотъемлемая часть Украины
http://lb.ua/news/2014/04/08/262392_dobkin_harkovskaya_oblast_.html
- Добкин настаивает, чтобы на круглый стол пригласили все стороны конфликта
- Добкин призывает прекратить АТО и сесть за стол переговоров
http://lb.ua/news/2014/05/14/266409_dobkin_prizivaet_prekratit_ato.html
- В переговорах должны принимать участие все стороны конфликта, - Добкин
http://lb.ua/news/2014/05/14/266435_peregovorah_dolzhni_prinimat.html
Петро Симоненко піарився в основному на тиску на себе та Компартію України, а також на страшилках про «Правий сектор»:
- Симоненко: лицо сегодняшней власти – борьба с инакомыслием
http://obozrevatel.com/politics/83267-simonenko-litso-segodnyashnej-vlasti-borba-s-inakomyisliem.htm
- Золотарев: поджог центрального офиса КПУ организовало молодежное крыло "Свободы"
- "Новая-старая власть" занимается политикой национальной измены и социального геноцида – Симоненко
- Симоненко рассказал подробности нападения на него
http://obozrevatel.com/crime/13846-simonenko-rasskazal-podrobnosti-napadeniya-na-nego.htm
- Праворадикалы планируют физическое уничтожение одного из представителей КПУ – Симоненко
Юлія Тимошенко активно просувала свої думки щодо вступу Україну в ЄС та НАТО, а також відмову від російського газу:
- Тимошенко довольна процессом евроинтеграции Украины
http://lb.ua/news/2014/05/13/266316_timoshenko_dovolna_protsessom.html
- Тимошенко: евроинтеграция поможет остановить агрессию РФ
http://lb.ua/news/2014/05/14/266385_timoshenko_evrointegratsiya_pomozhet.html
- Украина должна стать членом ЕС и НАТО, - Тимошенко
http://lb.ua/news/2014/05/17/266752_ukraina_dolzhna_stat_chlenom_es_nato.html
- Тимошенко уверена, что Украина до 2020 года сможет отказаться от российского газа
http://lb.ua/news/2014/05/16/266730_timoshenko_uverena_ukraini.html
«Варто відзначити, що кандидат Валерій Коновалюк, який за результатами перегонів набрав лише 0,38% голосів виборців, джинси в інтернет-ЗМІ розмістив 10% від загальної кількості замовних матеріалів. Також здивувала Наталія Королевська, яка навіть після зняття своєї кандидатури з президентських виборів продовжила активно джинсувати і на її користь було розміщено 6% матеріалів з ознаками замовлення», — зазначає експерт ІМІ Олена Голуб.
Найбільше публікацій з ознаками джинси експерти виявили в інтернет-виданні «Обозреватель», менше — в «УНІАН» та LB.ua, не виявлено джинси у виданні «Ліга.net».
Нагадаємо, згідно моніторингу всеукраїнських друкованих видань за квітень 2014 року головними замовником політичної джинси були Юлія Тимошенко та Сергій Тігіпко. Детальніше можна прочитати за посиланням.
Довідка:
Під моніторинг ІМІ підпадають чотири інтернет-виданнях: «Обозреватель», «УНІАН», LB.ua та «Ліга.net». В рамках моніторингу експерти аналізували всі публікації, що вийшли в новинній стрічці видання за один тиждень в місяць (з 7 по 13 квітня та з 12 по 18 травня).
Новини аналізують за такими ознаками прихованої реклами:
1) Матеріал відстоює або просуває інтереси лише однієї сторони конфлікту;
2) Подібного змісту матеріал надрукований в інших ЗМІ або в попередніх номерах того ж ЗМІ;
3) Експертами є особи, які некомпетентні коментувати подію або процес; політик коментує подію або процес і при цьому до коментування не залучено більш компетентних осіб;
4) Безпідставно акцентується увага лише на позитивних або негативних характеристиках суб’єкта;
5) Матеріал містить елементи, які сприяють політичній підтримці суб’єкта (політика, партії, блоку партій);
6) «Протокольні» матеріали з заходів чиновників/політиків, в яких відсутня зрозуміла суспільно важлива новина.
Help us be even more cool!