ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІПодай скаргу

Facebook відмовився виконувати новий закон про соцмережі в Туреччині – ЗМІ

07.10.2020, 17:58
Фото – Укрінформ
Фото – Укрінформ

Компанія Facebook відмовляється виконувати закон, який набрав чинності в Туреччині та встановлює нові правила діяльності соцмереж. Про це повідомляє Укрінформ з посиланням на видання Financial Times.

“Facebook вирішив кинути виклик новому закону в Туреччині, який вимагає від компаній соціальних медіа офіційної присутності в країні… Компанія, що базується в Сан-Франциско, цими днями повідомила уряд Туреччини, що вона не дотримуватиметься законодавства, яке набуло чинності минулого тижня”, – повідомляє видання.

Невиконання вимог нового закону загрожує Facebook штрафами та зменшенням пропускної спроможності інтернету для цієї соцмережі на 90%, що зробить платформу неможливо повільною для користування на території Туреччини.

Twitter та інші великі платформи соціальних мереж поки не публікували жодних повідомлень про свої плани щодо нового турецького законодавства.

Видання зауважує, що попри те, що Туреччина в різні моменти протягом останнього десятиліття тимчасово забороняла YouTube, Twitter і Wikipedia, керівна партія в країні покладається на соціальні мережі для поширення своїх політичних меседжів, особливо серед великої кількості молоді в країні.

Нагадаємо, 29 липня турецький парламент ухвалив закон, який зобов'язує іноземні сайти соцмереж призначати турецьких представників для розв'язання проблем влади щодо контенту та встановлює терміни видалення матеріалів.

Відповідно до нових правил, компанії можуть зіткнутися зі штрафами, блокуванням реклами або зменшенням спроможності відвідування сайту до 90%, що фактично блокує доступ.

Новим законом фізичні чи юридичні особи, які дозволяють користувачам створювати, переглядати або ділитися вмістом, таким як тексти, зображення, звук, місце перебування, визначатимуться як постачальники соціальних мереж. Вони повинні будуть мати представника в Туреччині, щоб отримувати та розглядати скарги щодо контенту на платформах своїх мереж. Представник повинен бути громадянином Туреччини. На виконання цієї вимоги надається 30-денний термін, після чого застосовуватиметься штраф у розмірі 10 млн турецьких лір ($1,50 млн. – Ред.), ще через 30 днів штраф буде збільшено втричі.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!