Facebook не готовий платити українським ЗМІ за їхній контент
Facebook поки що не планує платити українським засобам масової інформації за використання їхнього контенту.
Про це 9 березня розповіла менеджерка Facebook з публічної політики в Україні Катерина Крук під час Всеукраїнського форуму “Україна 30. Культура. Медіа. Туризм”, повідомляє “Детектор медіа”.
“Наразі компанія запустила новий інструмент – закладка News, яка поки що працює лише в кількох країнах. Це дуже нова програма, і потрібно багато часу, аби зрозуміти, як саме вона діє і як працює. Тому в мене немає новин, якими в цьому контексті я можу поділитися з Україною”, – сказала менеджерка Facebook.
Крук зазначила, що у Facebook немає єдиного підходу щодо монетизації контенту, який можна використати всюди. За її словами, підходи часто залежать від локальної регуляції, від ситуації в країні, від того, як склалися стосунки ЗМІ з регуляторами або з певними гравцями на внутрішньому медіаринку.
Facebook News – окремий розділ з новинами в мобільному застосунку соцмережі Facebook, що, по суті, є агрегатором новин різних онлайн-видань, схожий з Google News та Apple News. Компанія платить великим виданням за використання посилань на їхні матеріали. Наразі до проєкту долучені ЗМІ в США, Великобританії, Німеччині, а також ведуться перемовини з Францією.
Як повідомляв ІМІ, 25 лютого парламент Австралії ухвалив закон, згідно з яким Google, Facebook та інші платформи платитимуть медіакомпаніям за контент, посилання на який поширюються на їхніх ресурсах.
17 лютого Верховна Рада ухвалила за основу законопроєкт, яким пропонується зобов’язати світових інтернет-гігантів, що не є резидентами, сплачувати до держбюджету України податок на додану вартість за надання електронних послуг фізичним особам.
Help us be even more cool!