Більшість киян дізнається новини з інтернету і соцмереж
Більшість жителів Києва дізнається новини за допомогою інтернету і соціальних мереж. Про це свідчать результати соціологічного дослідження, яке було проведене в Києві Центром соціальних та маркетингових досліджень SOCIS, презентовані на пресконференції центру SOCIS і Комітету виборців України у вівторок, повідомляє Укрінформ.
Так, 73,5% киян отримують нову інформацію про останні події у світі, Україні та своєму регіоні з новинних сайтів у мережі Інтернет, 61,9% – із соціальних мереж, 52,8% – з телебачення. Ще 17,3% опитаних жителів Києва дізнаються новини в друзів, колег, родичів чи знайомих, 10,5% – за допомогою ФМ-радіостанцій, 8,1% – із друкованої преси.
Голова Комітету виборців України Олексій Кошель вважає, що роль інтернету і соцмереж позначиться на веденні виборчих кампаній кандидатів у мери Києва.
"У Києві кабельні мережі телебачення працюють, різноманіття телеканалів – новинних, інформаційних, розважальних – досить велике. Але роль інтернету і соціальних мереж є надзвичайно велика. Я думаю, це позначиться на характері виборчої кампанії, і очевидно, що переважна більшість кандидатів на посаду київського міського голови вестимуть віртуальні кампанії. Це дешево, це зручно і відповідає запитам виборців. Після виходу з карантину цифри зменшаться, але попри все роль інтернету і соціальних мереж є просто колосальною", – зазначив Кошель.
Результати дослідження також свідчать, що 77,9% киян щодня користуються мережею Інтернет. Майже половина жителів Києва вважають тему коронавірусу дуже важливою особисто для себе.
Дослідження "Соціально-політична ситуація у місті Київ" проводилося з 8 до 20 травня 2020 року включно методом телефонного опитування САТІ (computer assisted telephone interviews – з використанням планшетів). Усього опитано 4000 респондентів. Дослідження було проведено в усіх десяти адміністративно-територіальних районах міста і репрезентує доросле населення столиці за такими показниками, як вік (старші за 18 років), стать, а також поділ міста на райони.
Статистична похибка дослідження (довірчий інтервал): +/-1,9%; середня тривалість одного інтерв’ю становила 10 хвилин.
Help us be even more cool!