86% журналістів вважають основним викликом для медіасфери економічний та фінансовий – опитування ІМІ
86% опитаних журналістів вважають, що основним викликом для української медіасфери є економічний та фінансовий.
Такими є результати анонімного адресного опитування, що провів Інститут масової інформації в серпні 2022 року і в якому взяло участь 217 журналістів з усіх регіонів України *.
Це ще раз підтверджує тенденцію щодо погіршення фінансового стану журналістів, про яке вказали 74% опитаних.
Іншим тривожним показником серед викликів для медійників є психологічне виснаження, неможливість відпочити, постійний стрес, про це вказують 69%** – найбільший показник з початку військових дій на території України, із 2014 року. Наприклад, за даними опитування ІМІ, у квітні 2021 року тільки 47% журналістів зазначали, що потребують тренінгів щодо роботи зі стресом.
Серед інших викликів для української медіасфери гостро стоять проблеми російської дезінформації, зростання популярності телеграм-каналів з маніпуляціями та погіршення комунікації з держорганами – 45 та 42% відповідно **.
*Дослідження проводилося методом анонімного адресного онлайн-опитування за інтерактивною структурованою анкетою. Посилання на анкету надсилали потенційним респондентам – журналістам і редакторам. Усього отримано 230 відповідей, з них 13 респондентів не працюють у сфері медіа та журналістики тому аналізувалися 217 відповідей від медійників. 29% – респонденти з центральних регіонів України, 21% з південних, 19% із західних, 12% з північних, 11% зі східних та 8% з міста Києва. 64% жінок, 35% чоловіків, 1% іншої статі. Дослідження проводилося протягом серпня 2022 року.
**Сума відповідей не дорівнює 100%, адже респонденти могли обрати кілька з них.
Help us be even more cool!