ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Звіт з моніторингу джинси та неналежного маркування. Травень 2015 року

12.06.2015, 17:25

У травні експерти зафіксували зростання кількості матеріалів з ознаками замовлення в онлайн-ЗМІ. У цьому місяці на шести інтернет-ресурсах виявлено 49 таких матеріалів, тоді як минулого місяця зафіксовано 38 сумнівних матеріалів.

Такі результати моніторингу джинси інтернет-видань (Лига.net, Обозреватель, УНІАН, LB.ua, Укрінформ та Українська правда), що проводить ІМІ.

Найбільше матеріалів з ознаками замовлення розміщено на сайтах УНІАН та Обозреватель: по 22 матеріали, ще 5 на сайті LB.ua.

Співвідношення політичної та економічної джинси у травні склало 70% на 30% відповідно.

Головним замовником джинсових матеріалів на сайті Обозреватель став мер Києва Віталій Кличко:

Останній матеріал заслуговує на особливу відзнаку. Матеріал ніби зроблений зі слів блогера, який розповідає, що Кличко давав наганяй за прибудову літнього майданчика:

Ніби і без журналістів, але вийшов цей матеріал у мінімум шести інтернет- виданнях. Ось такий піар при показовій відсутності піару.

Матеріали на користь Київського міського голови зафіксовані і на сайті УНІАН:

Нагадаємо, що за минулої влади, одним із найактивніших джинсовиків був Володимир Попов, глава Київської міськдержадміністрації. Тож і виходить люди різні, а методи ті ж.

Окрім Кличка, активно піаряться і інші політики.

Юлія Тимошенко надалі розкручує тему завищення комунальних тарифів і продовжує, принаймні на словах, з цим боротися:

Юрій Луценко розповідає про звільнення в Кабміні і про особливий статус Донбасу:

Маловідомий політик, але добре відомий джинсовик Руслан Демчак пропіарився на своїх поїздках:

Традиційно, багато матеріалів іміджевого характеру зафіксували експерти ІМІ. Це матеріали на користь різних благодійних фондів:

А також на користь УПЦ МП

«Джинса на сайтах у травні 2015 року позначилася урізноманітненням тих, хто джинсує, і контенту. На сайті УНІАН традиційним явищем залишаються промо-матеріали УПЦ МП, нерідко з такими  малозначимими за суспільною вагою новинами як «У Києві відкрилась ІІІ Міжнародна конференція «Афон і слов’янський народ» (цікаво, що за народ такий видумали в Москві), або ж (увага на мову!) «У Києво-Печерської лаврі напередодні свята Вознесіння Господнього відбулося Всенічне бдіння». Також продовжує повідомляти всесвіт про свою благодійність Рінат Ахметов (точніше його Гуманітарний штаб), звітуючи про кожну нову колону відправленої на Донбас гуманітарної допомоги (хочеться вірити, що у кожному ТІRi таки гречка з медикаментами, а не щось інше)», - відзначив експерт ІМІ Роман Кабачій.

Моніторинг проводиться за підтримки Інтерньюз Нетворк.

ІМІ

Liked the article?
Help us be even more cool!