Звіт з моніторингу джинси та неналежного маркування. Лютий 2015 року
У лютому 2015 року Інститут масової інформації зафіксував падіння рівня джинси, порівняно із попереднім місяцем.
Так, у 6 інтернет-ЗМІ за тиждень моніторингу було виявлено лише 36 матеріалів з ознаками замовлення (у січні – 49). Про це свідчать результати щомісячного моніторингу Інституту масової інформації.
Найбільше матеріалів з ознаками замовлення розміщено в УНІАНі – 22 матеріали. 20 з них розміщені в рубриці «Релігія» і стосувалися вони Української православної церкви Московського патріархату, за інформацією ІМІ ця рубрика створена і функціонує за гроші УПЦ МП.
«Повідомлення про УПЦ МП не містять зазвичай згадки власне про МП, а лише абревіатуру УПЦ, немов це одна православна церква в Україні. Новини мають різний характер – від полеміки з конкурентами на православній ниві, до піару своїх акцій допомоги чи закликів під час Великого посту. Прикметно, що новини про УПЦ КП в головній стрічці практично відсутні як такі», - прокоментував експерт ІМІ Роман Кабачій.
- У Почаївській лаврі моляться за мир і допомагають українській армії
- Ченці Почаївської лаври передали УАЗ для вивезення поранених військових з Донбасу
- У Сумській області віруючі УПЦ зібрали і відправили на Донбас 20 т гуманітарної допомоги
- Тільки щира молитва може повернути Боже благословення - Митрополит Павел в храмі Київської обласної лікарні №1
11 сумнівних матеріалів було виявлено на сторінках сайту Обозреватель. Цікавими для експертів ІМІ стали матеріали, що стосувалися так званої громадської ініціативи «Восстановление Донбасса», яку очолює колишній міністр в уряді Азарова Олександр Клименко, який втік до Росії і інформації про його повернення не було.
- Клименко: Украинцев с марта ждет подорожание продуктов еще на 10% и дефицит лекарств
- Новый кредит МВФ не поправит финансы обычных украинцев – Клименко
Також на сайті Обозреватель виявлено кілька матеріалів еротичної реклами матрасів Венетто
- Врач рассказал о самых страшных травмах во время секса
- Врач-гинеколог: молодым украинцам нужен путеводитель по сексуальной жизни
3 матеріали з ознаками замовлення було виявлено на сайті LB.ua.
На сайтах Ліга, Укрінформ та Українська Правда замовних матеріалів не виявлено.
«У такій хиткій ситуації, та в такий непевний час вкрай не виправдано витрачати шалені кошти на приховану рекламу, це стосується як політиків так і компаній. Думаю, це є основною причиною низького рівня джинси сьогодні. Окрім цього варто відзначити значну кількість інформаційних вкидів, які нерідко є замовними, проте українські ЗМІ ставлять їх через власну неуважність і небажання зайвий раз перевірити інформацію», - відзначила експертка ІМІ Олена Голуб.
Інститут масової інформації проводить моніторинг 6 інтернет – видань (Лига.net, Обозреватель, УНІАН, LB.ua, Укрінформ та Українська правда), на предмет розміщення в них матеріалів з ознаками замовлення. Моніторяться всі новини, що вийшли протягом тижня у кожному місяці. Проект реалізується за підтримки Інтерньюз Нетворк.
ІМІ
Help us be even more cool!