ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Зменшення кількості учасників виборчих перегонів автоматично зменшує кількість "джинси"

05.01.2010, 00:10
Після першого туру виборів кількість матеріалів з ознаками прихованої реклами у загальнонаціональних друкованих ЗМІ зменшилася вдвічі. Найбільше сумнівних матеріалів, як завжди, розмістила газета «Факти» і ці статті стосувалися Юлії Тимошенко та  Віктора Януковича, які залишились у виборчих перегонах після першого туру виборів.

Інші кандидати у президенти вибули не лише з перегонів, але й з «джинсових» матеріалів.

Таблиця кількості матеріалів виглядає так:

1. «Факти» – 35

2. «Сегодня» - 0

3. «Экономические известия» - 0

4. «Корреспондент» - 0

Список дивіться ТУТ .

На предмет дотримання журналістських стандартів матеріали оцінювали експерти Тарас Шевченко (Інститут медіа права), Руслан Дейниченко (Могилянська школа журналістики) та Єгор Соболєв (Бюро журналістських розслідувань «Свідомо»). Моніторились  4 загальнонаціональні видання (газети «Факти», «Сегодня», «Экономические известия» та журналу «Корреспондент»).

Також в ході дослідження було виявлено 18 матеріали, які були неналежно марковані як рекламні.

1. «Факти» – 0

2. «Сегодня» - 14

3. «Экономические известия» - 3

4. «Корреспондент» - 1

Список дивіться ТУТ .

Газета «Сегодня» неналежно маркувала статті  на підтримку Віктора Януковича, розмістивши їх під рубрикою «Открытое письмо», серед цих матеріалів є статті, спрямовані на дискредитацію Юлії Тимошенко.

Нагадаємо, що згідно з Законом «Про рекламу» матеріали, які привертають або підтримують інтереси до певної особи або товару, мають бути марковані словом «Реклама» або «На правах реклами».

Моніторинг здійснюється в рамках проекту «Моніторинг дотримання журналістських стандартів та підвищення медіаграмотності широкого кола українських громадян» за підтримки громадської організації Internews Network «У-Медіа» . Партнером ІМІ в цьому проекті є «Телекритика», що проводить моніторинг дотримання професійних стандартів українськими телеканалами. Методологію моніторингу можна знайти тут.

ІМІ

Liked the article?
Help us be even more cool!