ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

У Рівному “джинсові” лідери у вересні 2009р. не змінилися

05.12.2008, 00:10
Найбільше матеріалів з порушенням цих стандартів було опубліковано у газетах «Рівне вечірнє», «Рівне експрес» . Загалом виявлено 124 таких матеріалів.

Із 124 матеріалів, де експерти зафіксували явні порушення стандартів актуальності, значущості та збалансованості, 7 - стосувалося місцевих фірм та підприємців  та 6 – банківських установ. Серед політичних партій та блоків, які розглядаються як потенційні замовники сумнівних матеріалів, лідирує БЮТ (74 матеріали). 

Такими є висновки групи моніторів та експертів, які вони оприлюднили за результатами моніторингу публікацій у 8 друкованих виданнях Рівненщини, що його проводить громадська організація “Інформаційне агентство “Рівнеінформ” за підтримки Інституту масової інформації.

 

 

Про кого матеріал або ймовірний замовник

Скільки було опубліковано

1.       

БЮТ

74

  1.  

С. Тігіпко

6

  1.  

Народна партія

1

  1.  

Й. Вінський

2

  1.  

Народна армія спасіння

1

  1.  

Лікувальні препарати (Чудо –чай,  Промед, Алконартек)

4

  1.  

СТ “Іллічівське”

1

  1.  

 ТМ “Рум”янець”

3

  1.  

Інститут здоров”я нації

2

  1.  

 ТМ “Болена”

1

  1.  

Рівненський науково-дослідний і-т

1

  1.  

Аліфор

1

  1.  

Приватбанк

1

  1.  

Дельта-банк

2

  1.  

 Цілителька пані Олена

3

  1.  

Індекс-Банк

1

  1.  

Надра-Банк

2

  1.  

Tavita

1

  1.  

Готель “Мир”

1

  1.  

Фронт Змін

14

  1.  

Партія Регіонів

2

 

ВСЬОГО

124

 

До комерційної “джинси” експерти віднесли  29 матеріалів, до політичної –  95 матеріалів.

Видання

Кількість замовних матеріалів

ВСЬОГО

Немаркована

Умовно маркована

“ОГО”

3

6

9

“Рівненська газета”

1

8

9

“Рівне вечірнє”

32

0

32

“Рівне-експрес”

20

0

20

“Рівне-ракурс”

18

0

18

“Літопис Заходу”

14

0

14

“Вільне слово”

5

2

7

“Провінційка”

2

13

15

ВСЬОГО

95

29

124

Хома Людмила Романівна, виконавчий директор Телерадіокомпанії “Рівне 1” , м. Рівне

У вересні відбулось певне перегрупування сил серед потенційних замовників політичної “джинси”: почали активно публікуватись матеріали на підтримку А.Яценюка.У вересні вони – на другому місці серед замовних політичних матеріалів у рівненській пресі.

Переважає ж, як і раніше, “джинса”, потенційним замовником якої є БЮТ.

Голубока Тетяна, медіа-юрист, м. Рівне: політична “джинса” виходить на лідируючі позиції, та займає близько 80% від усієї маси замовних матеріалів. Основними ознаками політичної джинси у у вересні є: повторюваність однакових  матеріалів в різних виданнях, обігрування тем “Вона-працює-непрацює”,  національність потенційного кандидата А. Яценюка, “Тимошенко Ю.В.– єдиний кандидат від демократичних сил”. Фактично виборчі штаби вже зараз засвітили ті слогани, якими нас “годуватимуть” під час виборів. Найбільш активними замовниками “джинси” є штаби БЮТ та Фронту змін.

Щодо комерційної “джинси”, то її кількість невпинно зменшується. Проглядується тенденція – на перший план виходять замовні статті про біо-добавки, які “маскуютьься” під лікувальні препарати, та статті про банківські установи.

Солнцева Тетяна, керівник проектів ГО РОМО «Школа універсального журналіста», Політичні замовні матеріали "кочують" із газети в газету хіба що з "косметичними" змінами: приміром, в одній газеті текст має назву "На перше місце поставити інтереси України!", в іншій - коротше: "На перше місце - інтереси України!". Та загалом відмінностей у "джинсі" в розрізі окремих видань мало. Так, червоною ниткою через ледь не всі місцеві газети у вересні проходять виступи Василя Базіва. Його інтерв'ю під назвою "Визволити поневолений розум!" було опубліковане аж у п'яти газетах. Разом із вищезгаданим виступом науковця з Буковини "На перше місце - інтереси України!" цей матеріал став своєрідним "хітом" вересня у рівненській пресі.

Liked the article?
Help us be even more cool!