Під час проведення моніторингу за січень 2010 року, матеріалів зроблених з порушенням журналістських стандартів виявлено – 80 (6 – неналежне маркування). Про це свідчать результати моніторингу найрейтинговіших львівських друкованих ЗМІ, проведеного членами ГО ”Центр”Журналістський правозахист” в партнерстві з Інститутом Масової Інформації від 1 по 30 січня 2010 року.
Експерти:
Анатолій Романюк, відомий політолог, журналіст.
Олег Онисько, журналіст, екс-редактор газет “Поступ” і “Львівська газета”.
– газета “Високий замок” – 8 – (П/Р), 6 – (Н/М)
– газета “Експерес” – 4 (П/Р);
– газета “Суботня пошта” (з 1 січня 2010 – “Львівська пошта”) – 22 (П/Р) ;
– газета “Новий погляд” – 22 (П/Р);
– газета “Ратуша” – 16 (П/Р)
(П/Р) – прихована реклама
(Н/М) – неналежне маркування
Аналіз і тенденції: “Деяке зменшення кількості “джинси” у львівських ЗМІ пояснюється лише новорічними і різдвяними святами. Як зауважують керівники ЗМІ, потенційні замовники обіцяють нову хвилю “товару” у перші два – три тижні після виборів.
Експерт Олег Онисько: “Очевидно, що після 7 лютого потік “джинси” у регіональних, в тому числі і львівських, ЗМІ не припиниться. Судячи з перебігу виборчої кампанії, нас чекає хвиля замовних матеріалів, не виключено – зі значно більш негативним навантаженням, ніж це було досі”.
Моніторинг проводиться в рамках проекту “Моніторинг стандартів журналістики та покращення медіа грамотності громадян” за підтримки Інтерньюз Нетворк
ІМІ