ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

У Львові кількість сумнівних матеріалів зменшилась в два рази

05.01.2010, 00:30

Під час проведення моніторингу за січень 2010 року, матеріалів зроблених з порушенням журналістських стандартів виявлено - 80 (6 – неналежне маркування). Про це свідчать результати моніторингу найрейтинговіших львівських друкованих ЗМІ, проведеного членами ГО ”Центр”Журналістський правозахист”  в партнерстві з Інститутом Масової Інформації від 1 по 30 січня 2010 року.

Експерти:

Анатолій Романюк, відомий політолог, журналіст.

Олег Онисько, журналіст, екс-редактор газет “Поступ” і “Львівська газета”.

- газета “Високий замок” – 8 - (П/Р), 6 - (Н/М)

- газета “Експерес” – 4 (П/Р);

- газета “Суботня пошта” (з 1 січня 2010 – “Львівська пошта”) – 22 (П/Р) ;

- газета “Новий погляд” – 22 (П/Р);

- газета “Ратуша” – 16 (П/Р)

(П/Р) – прихована реклама

(Н/М) – неналежне маркування

Аналіз і тенденції: “Деяке зменшення кількості “джинси” у львівських ЗМІ пояснюється лише новорічними і різдвяними святами. Як зауважують керівники ЗМІ, потенційні замовники обіцяють нову хвилю “товару” у перші два – три тижні після виборів.

Експерт Олег Онисько: “Очевидно, що після 7 лютого потік “джинси” у регіональних, в тому числі і львівських, ЗМІ не припиниться. Судячи з перебігу виборчої кампанії, нас чекає хвиля замовних матеріалів, не виключено – зі значно більш негативним навантаженням, ніж це було досі”.

Моніторинг проводиться в рамках проекту “Моніторинг стандартів журналістики та покращення медіа грамотності громадян” за підтримки Інтерньюз Нетворк

 ІМІ

 

 

Liked the article?
Help us be even more cool!