Громадська організація «Інформаційний прес-центр» з 1 по 30 вересня проводила моніторинг кримських ЗМІ – газет:  «Крымская правда»,  «Крымское время», «Первая крымская»,  «События», «Голос Крыма», «Кафа», «Крымская газета» .

Моніторинг проводився у співпраці з Інститутом Масової Інформації за підтримки "Інтерньюз Нетворк"

Група експертів у складі: викладачів факультету журналістики Таврійського Національного університету ім. В.І. Вернадського Вікторії Кондратськой і Ольги Володченко, кореспондента «ІНТЕРФАКС-Україна» Валентина Карайвана визначила:

 матеріалів у вищеперелічених газетах:

6 –  реклама без належної маркіровки;  матеріалів, що відносяться до прихованої реклами – 49.

|ехо-камера|

Інформація без грифу «реклама» (або нечітко маркована) була у газетах:

«Кафа» – 2

«Крымская газета» – 14

«Крымская правда» – 7 (4 – нечітко марковани)

«Крымское время» – 15

«Первая крымская» – 7

«События»» –  8 (2 –нечітко марковани)

«Голос Крыма» –2

політичної «джинси» без маркування – 30

комерційної «джинси» без маркування –  19

політичних матеріалів з умовним маркуванням – 4

комерційних матеріалів з умовним маркуванням – 2.

Таким чином, найбільшим покупцем інформації без грифу «реклама» виявилась газета «Крымское время».

Серед замовників реклами лідерують:

Політична «джинса»:

Партія «Союз» – 5 матеріалів

А.Яценюк – 5 матеріалів,

Ю.Тімошенко – 5 матеріалів;

Комерційної реклами більше всіх замовляли оператори мобільного зв'язку – 7 публікацій.

Експерти Вікторія Кондратська, Ольга Володченко, Валентин Карайван відзначили:

В порівнянні з серпнем у вересні зменшилося число немаркованої реклами з 68 до 55,  в той же час помітно збільшилася кількість маркованої реклами, як  комерційної, так і політичної. Політична реклама продовжує переважати.  Зростає число матеріалів, що представляють негативний образ політиків, що заявили про бажання брати участь в президентських виборах  – 6 публікацій у вересні проти 3 в серпні.