ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

У кримській пресі політична "джинса" наздогнала комерційну

05.03.2010, 00:20
У березні в кримських ЗМІ зрівнялося співвідношення політичних та комерційних матеріалів з ознаками прихованої реклами, а також залишаються сумнівні матеріали на підтримку місцевих чиновників. Такого висновку дійшли кримські експерти. Громадська організація «Інформаційний прес-центр» з 1 по 31 березня  проводила моніторинг кримських ЗМІ – газет:  «Крымская правда», «Крымское время», «Первая крымская,  «События, «Голос Крыма, «Кафа, «Крымская газета.

Група експертів у складі: викладачів факультету журналістики Таврійського Національного університету ім. В.І. Вернадського Вікторії Кондратськой і Ольги Володченко, кореспондента «ІНТЕРФАКС-Україна» Валентина Карайвана визначила:

3 матеріали - реклама без належного маркування;  матеріалів, що відносяться до прихованої реклами -  54

Інформація без грифу «реклама» (або нечітко маркована) була у газетах:

«Кафа» - 0

«Крымская газета» - 8

«Крымская правда» - 4 (  3– нечітко марковані)

«Крымское время» - 29

«Первая крымская» - 8

«События»» -  6

Голос Крыма» - 2

політичної «джинси» без маркування – 29

комерційної «джинси» без маркування –  25

неналежне маркування – 3 .

Таким чином, найбільшим покупцем інформації без грифу «реклама» виявилась газета «Крымское время».

Серед замовників реклами лідерують:

Політична «джинса»:

Партия «Союз» – 19 матеріалів

«Русское единство» - 5 матеріалів.

Серед комерційної реклами лідирують БАДЫ і алкогольні напої.

Експерти Вікторія Кондратська, Ольга Володченко, Валентин Карайван відзначили: після завершення виборчої кампанії значно зменшилася кількість реклами в газетах. При цьому кількість прихованої реклами політичної й комерційної майже зрівнялася. Серед замовників політичної реклами лідують партії "Союз" і "Русское единство". З'являються замовлені матеріали під майбутні вибори в місцеві органи влади ("Уроки виживания з Левом Миримським" у газеті "Кримськое время", «Русское единство»). Для реклами своїх політичних сил вони використовують соціально значимі теми: ЖКГ, захист прав споживачів, підготовка до пам'ятних дат та ін. Реклама партії "Союз" розміщується, як правило, у газеті "Крымское время", близької до керівництва
Значно скоротилося число немаркованої реклами в газетах "Крымская газета", "События", "Первая крымская». партії.

Моніторинг здійснюється в рамках проекту «Моніторинг дотримання журналістських стандартів та підвищення медіаграмотності широкого кола українських громадян» за підтримки громадської організації Internews Network «У-Медіа» .
Liked the article?
Help us be even more cool!