У кримській пресі політична "джинса" наздогнала комерційну
Група експертів у складі: викладачів факультету журналістики Таврійського Національного університету ім. В.І. Вернадського Вікторії Кондратськой і Ольги Володченко, кореспондента «ІНТЕРФАКС-Україна» Валентина Карайвана визначила:
3 матеріали - реклама без належного маркування; матеріалів, що відносяться до прихованої реклами - 54
Інформація без грифу «реклама» (або нечітко маркована) була у газетах:
«Кафа» - 0
«Крымская газета» - 8
«Крымская правда» - 4 ( 3– нечітко марковані)
«Крымское время» - 29
«Первая крымская» - 8
«События»» - 6
Голос Крыма» - 2
політичної «джинси» без маркування – 29
комерційної «джинси» без маркування – 25
неналежне маркування – 3 .
Таким чином, найбільшим покупцем інформації без грифу «реклама» виявилась газета «Крымское время».
Серед замовників реклами лідерують:
Політична «джинса»:
Партия «Союз» – 19 матеріалів
«Русское единство» - 5 матеріалів.
Серед комерційної реклами лідирують БАДЫ і алкогольні напої.
Експерти Вікторія Кондратська, Ольга Володченко, Валентин Карайван відзначили: після завершення виборчої кампанії значно зменшилася кількість реклами в газетах. При цьому кількість прихованої реклами політичної й комерційної майже зрівнялася. Серед замовників політичної реклами лідують партії "Союз" і "Русское единство". З'являються замовлені матеріали під майбутні вибори в місцеві органи влади ("Уроки виживания з Левом Миримським" у газеті "Кримськое время", «Русское единство»). Для реклами своїх політичних сил вони використовують соціально значимі теми: ЖКГ, захист прав споживачів, підготовка до пам'ятних дат та ін. Реклама партії "Союз" розміщується, як правило, у газеті "Крымское время", близької до керівництва
Значно скоротилося число немаркованої реклами в газетах "Крымская газета", "События", "Первая крымская». партії.
Help us be even more cool!