Січневий аналіз журналістських матеріалів, які зроблені з порушенням журналістських стандартів виявив лютневого лідера – газету "Суботня пошта". Про це свідчать результати моніторингу наявності “джинси” (замовних матеріалів) у львівських друкованих ЗМІ та інтернет-виданнях у період від 1 по 28 лютого 2009р., який провели члени ГО “Центр “Журналістський правозахист” та експертна група. Експерти Олег Онисько, журналіст, екс-редактор газет "Поступ" та "Львівська газета"  та Анатолій Романюк, журналіст, відомий політолог, викладач кафедри політології Львівського національного університету ім.. Франка визначили:

22 матеріали в друкованих ЗМІ опубліковано з порушенням журналістських стандартів.

Найбільшими покупцями інформації без грифу «реклама» були:

– газета «Високий замок"  – 5;

– газета «Експрес" – 1;

– газета "Новий погляд" – 4;

– газета «Суботня пошта» – 7;

– газета «Львівська газета" – 2;

– газета "Ратуша" – 2

– газета "За вільну Україну" – 1

Аналіз і тенденції:
Експерт Олег Онисько переконаний, що незабаром львівську і українску пресу очікуватиме сплеск політичної "джинси", обгурунтовуючи свою позицію посиленням політичного протистояння.

На думку експерта Анатолія Романюка "замовні" політичні матеріали зроблені аж надто примітивно і кострубато і переважно не досягають своєї мети.

Звіт за результатами моніторингу інтернет-видань за період з 1 по 28 лютого

У рамках моніторингу здійснювався перегляд аналітичних матеріалів, розміщених на чотирьох сайтах  http://portal.lviv.uа , http://vgolos.com.ua , www.zik.com.ua, www.zaxid.net. Мета моніторингу– з’ясувати, чи носять тексти відверто рекламний, замовницький характер, завуальований під звичайні журналістські, редакційні матеріали.

Сайт www.zik.com.ua:

Проаналізовано 6 аналітичних статей сайту, розміщених упродовж лютого. Матеріалів замовного характеру не виявлено.

сайт http://vgolos.com.ua : Проаналізовано 53 аналітичних статей сайту.