ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Рівень «джинси» в загальнонаціональних виданнях тримається на низькому рівні

05.04.2010, 00:40
Рівень матеріалів з ознаками заможності в загальнонаціональних виданнях тримається приблизно на одному порівняно низькому рівні.

Загалом у квітні експерти визначили 15 сумнівних матеріалів, що містять ознаки прихованої реклами в чотирьох загальнонаціональних виданнях: газети «Факти», «Сегодня», «Экономические известия» та журнал «Корреспондент», а у березні їх було 13.

На предмет дотримання журналістських стандартів видання моні торила група експертів у складі: Тараса Шевченко (Інститут медіа права), Руслана Дейниченко (Могилянська школа журналістики) та Андрія Сайчука (журналіста).

Таблиця кількості матеріалів виглядає так:

1. «Факти» – 15

2. «Сегодня» - 0

3. «Экономические известия» - 0

4. «Корреспондент» - 0

Список дивіться ТУТ .

Зріс рівень матеріалів маркованих як реклама, проте не словами «реклама» та «на правах реклами», як цього вимагає закон. Вперше за час моніторингу такі матеріали були виявлені в газеті «Факти».

1. «Факти» – 2

2. «Сегодня» - 18

3. «Экономические известия» - 4

4. «Корреспондент» - 5

Список дивіться ТУТ .

Загалом в ході моніторингу експерти визначили:

6 матеріалів з ознаками прихованої реклами політичного характеру.

9 матеріалів з ознаками прихованої реклами комерційного характеру.

29 матеріали неналежно марковані як реклама (Нагадаємо, що згідно з Законом «Про рекламу» матеріали, які привертають або підтримують інтереси до певної особи або товару, мають бути марковані словом «Реклама» або «На правах реклами»).

Найбільше сумнівних матеріалів політичного характеру надруковані на підтримку Юлії Тимошенко.Комерційну "джинсу" переважно замовляють: виробники алкоголю та гіпермаркет "Епіцентр".

Моніторинг здійснюється в рамках проекту «Моніторинг дотримання журналістських стандартів та підвищення медіаграмотності широкого кола українських громадян» за підтримки громадської організації Internews Network «У-Медіа» . Партнером ІМІ в цьому проекті є «Телекритика», що проводить моніторинг дотримання професійних стандартів українськими телеканалами. Методологію моніторингу можна знайти тут.

ІМІ

 

 

 

Liked the article?
Help us be even more cool!