Рівень “джинси” у рівненських ЗМІ у грудні 2009р. зріс
Із 278 матеріалів, де експерти зафіксували явні порушення стандартів актуальності, значущості та збалансованості, 42- стосувалося комерційних організацій. Серед політичних партій та блоків, які розглядаються як потенційні замовники сумнівних матеріалів, лідирує штаб Ю. Тимошенко (137 матеріалів).
Такими є висновки групи моніторів та експертів, які вони оприлюднили за результатами моніторингу публікацій у 8 друкованих виданнях Рівненщини, що його проводить громадська організація “Інформаційне агентство “Рівнеінформ” за підтримки Інституту масової інформації.
№ | Про кого матеріал або ймовірний замовник | Скільки було опубліковано |
1. | Штаб Тимошенко | 137 |
2. | Штаб Ющенка | 18 |
3. | Штаб Тігіпка | 14 |
4. | Опоненти Тимошенко | 13 |
5. | Штаб Литвина | 11 |
6. | Штаб Яценюка | 10 |
7. | Штаб Януковича | 8 |
8. | Опоненти Ющенка | 7 |
9. | Опоненти Януковича | 7 |
10. | ТМ “Рум”янець” | 5 |
11. | опоненти Яценюка | 3 |
12. | Штаб Гриценка | 3 |
13. | Магазин Lady Gold | 2 |
14. | ОТР Банк | 2 |
15. | СТ “Іллічівське” | 2 |
16. | ТОВ Київська КУА | 2 |
17. | Інститут “Україна” | 2 |
18. | LIFE | 2 |
19. | Автосалон Volkswagen | Liked the article? Help us be even more cool! Інші Дослідження |