ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Політична джинса всеукраїнського характеру замінюється джинсою місцевого рівня

05.02.2010, 00:10
Політичніі матеріпали з ознаками прихованої реклами всеукраїнського маштабу замінюються подібними матеріалами  місцевого рівня, що свідчить про наближення виборів до місцевих рад. Такого висновку прийшли кримські експерти у складі: викладачів факультету журналістики Таврійського Національного університету ім. В.І. Вернадського Вікторії Кондратськой і Ольги Володченко, кореспондента «ІНТЕРФАКС-Україна» Валентина Карайвана.

Громадська організація «Інформаційний прес-центр» з 1 по 28 лютого  проводила моніторинг кримських ЗМІ – газет:  «Крымская правда», «Крымское время», «Первая крымская,  «События», «Голос Крыма», «Кафа», «Крымская газета» .

Група експертів визначила:

1  реклама без належної маркіровки;  матеріалів, що відносяться до прихованої реклами 61.

|ехо-камера|Інформація без грифу «реклама» (або нечітко маркована) була у газетах:

«Кафа» - 0

«Крымская газета» - 13

«Крымская правда» - 2 (  1– нечітко маркований)

«Крымское время» - 22

«Первая крымская» - 25

«События»» -  10

Голос Крыма» - 0

політичної «джинси» без маркування – 48

комерційної «джинси» без маркування –  14

політичних матеріалів з умовним маркуванням – 0

комерційних матеріалів з умовним маркуванням – 1 .

Таким чином, найбільшим покупцем інформації без грифу «реклама» виявилась газета «Крымское время».

Серед замовників реклами лідерують:

Політична «джинса»:

Ю.Тімошенко – 18 матеріалів

Партия «Союз» – 16 матеріалів

В.Янукович – 9 матеріалів.

«Русское единство» -4 матеріалів.

Серед комерційної реклами як і раніше лідирують БАДЫ.

Експерти Вікторія Кондратська, Ольга Володченко, Валентин Карайван відзначили:

Політична "джинса" стає усе більш витонченою: матеріали подаються у вигляді листів читачів, звернень ветеранів, використовуються теми соціальної реклами - боротьба з бідністю, захист інвалідів, дітей- сиріт, проблеми ЖКГ.

З'являються замовлені матеріали під майбутні вибори в місцеві органи влади ("Уроки виживания з Левом Миримським" у газеті "Кримськое время").
Liked the article?
Help us be even more cool!