Політична джинса всеукраїнського характеру замінюється джинсою місцевого рівня
Громадська організація «Інформаційний прес-центр» з 1 по 28 лютого проводила моніторинг кримських ЗМІ – газет: «Крымская правда», «Крымское время», «Первая крымская, «События», «Голос Крыма», «Кафа», «Крымская газета» .
Група експертів визначила:
1 реклама без належної маркіровки; матеріалів, що відносяться до прихованої реклами 61.
нечітко маркована) була у газетах:
Інформація без грифу «реклама» (або«Кафа» - 0
«Крымская газета» - 13
«Крымская правда» - 2 ( 1– нечітко маркований)
«Крымское время» - 22
«Первая крымская» - 25
«События»» - 10
Голос Крыма» - 0
політичної «джинси» без маркування – 48
комерційної «джинси» без маркування – 14
політичних матеріалів з умовним маркуванням – 0
комерційних матеріалів з умовним маркуванням – 1 .
Таким чином, найбільшим покупцем інформації без грифу «реклама» виявилась газета «Крымское время».
Серед замовників реклами лідерують:
Політична «джинса»:
Ю.Тімошенко – 18 матеріалів
Партия «Союз» – 16 матеріалів
В.Янукович – 9 матеріалів.
«Русское единство» -4 матеріалів.
Серед комерційної реклами як і раніше лідирують БАДЫ.
Експерти Вікторія Кондратська, Ольга Володченко, Валентин Карайван відзначили:
Політична "джинса" стає усе більш витонченою: матеріали подаються у вигляді листів читачів, звернень ветеранів, використовуються теми соціальної реклами - боротьба з бідністю, захист інвалідів, дітей- сиріт, проблеми ЖКГ.
З'являються замовлені матеріали під майбутні вибори в місцеві органи влади ("Уроки виживания з Левом Миримським" у газеті "Кримськое время").Help us be even more cool!