ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Політична «джинса» в Криму знову займає перші позиції

05.04.2010, 00:30
В порівнянні з минулим місяцем у квітні рівень сумнівних  матеріалів у Кримській пресі знову зріс. Збільшення політичних матерілів з ознаками прихованої реклами експерти пов'язують з місцевами виборами. 

Громадська організація «Інформаційний прес-центр» з 1 по 30 квітня  проводила моніторинг кримських ЗМІ – газет:  «Крымская правда, «Крымское время,

 «Первая крымская,  «События, «Голос Крыма», «Кафа, «Крымская газета».

Група експертів у складі: викладачів факультету журналістики Таврійського Національного університету ім. В.І. Вернадського Вікторії Кондратськой і Ольги Володченко, кореспондента «ІНТЕРФАКС-Україна» Валентина Карайвана визначила:

 матеріалів у вищеперелічених газетах:

3 - реклама без належного маркування;  матеріалів, що відносяться до прихованої реклами 79.

|ехо-камера|

Інформація без грифу «реклама» (або нечітко маркована) була у газетах:

«Кафа» - 1

«Крымская газета» - 23

«Крымская правда» - 4 (  3– нечітко марковані)

«Крымское время» - 33

«Первая крымская» - 13

«События»» -  7

Голос Крыма» - 1

політичної «джинси» без маркування – 45

комерційної «джинси» без маркування – 34

політичних матеріалів з умовним маркуванням – 0

комерційних матеріалів з умовним маркуванням – 3 .

Таким чином, найбільшим покупцем інформації без грифу «реклама» виявилась газета «Крымское время».

Серед замовників реклами лідерують:

 Політична «джинса»:

Партия «Союз» – 19 матеріалів

«Русское единство» - 4 матеріалів.

 Серед комерційної реклами лідирують БАДЫ, банкі  і алкогольні напої.

 Експерти Вікторія Кондратська, Ольга Володченко, Валентин Карайван відзначили:

кількість матеріалів немаркованої політичної реклами не набагато перевищує кількість комерційної. Політична реклама дається під майбутні вибори в місцеві органі влади - це, в основному, іміджеві статті про політичних лідерів, матеріали під рубрикою "Акція" - весняні суботники, підготовка до Дня Перемоги, зустрічі з ветеранами. З політичних партій особливо активні "Русское единство" і партія "Союз".
Немаркована комерційна реклама представлена інформацією для випускників про навчальні заклади таї для читачів: послуги дизайнера, провайдерів Інтернет, операторів мобільного зв'язку. Як і раніше багато реклами БАДів.
З наближенням курортного сезону з'явилися рекламні матеріали курортно-туристичних об'єктів.

Liked the article?
Help us be even more cool!