Політична «джинса» в Криму знову займає перші позиції
Громадська організація «Інформаційний прес-центр» з 1 по 30 квітня проводила моніторинг кримських ЗМІ – газет: «Крымская правда, «Крымское время,
«Первая крымская, «События, «Голос Крыма», «Кафа, «Крымская газета».
Група експертів у складі: викладачів факультету журналістики Таврійського Національного університету ім. В.І. Вернадського Вікторії Кондратськой і Ольги Володченко, кореспондента «ІНТЕРФАКС-Україна» Валентина Карайвана визначила:
матеріалів у вищеперелічених газетах:
3 - реклама без належного маркування; матеріалів, що відносяться до прихованої реклами 79.|ехо-камера|
Інформація без грифу «реклама» (або нечітко маркована) була у газетах:
«Кафа» - 1
«Крымская газета» - 23
«Крымская правда» - 4 ( 3– нечітко марковані)
«Крымское время» - 33
«Первая крымская» - 13
«События»» - 7
Голос Крыма» - 1
політичної «джинси» без маркування – 45
комерційної «джинси» без маркування – 34
політичних матеріалів з умовним маркуванням – 0
комерційних матеріалів з умовним маркуванням – 3 .
Таким чином, найбільшим покупцем інформації без грифу «реклама» виявилась газета «Крымское время».
Серед замовників реклами лідерують:
Політична «джинса»:
Партия «Союз» – 19 матеріалів
«Русское единство» - 4 матеріалів.
Серед комерційної реклами лідирують БАДЫ, банкі і алкогольні напої.
Експерти Вікторія Кондратська, Ольга Володченко, Валентин Карайван відзначили:
кількість матеріалів немаркованої політичної реклами не набагато перевищує кількість комерційної. Політична реклама дається під майбутні вибори в місцеві органі влади - це, в основному, іміджеві статті про політичних лідерів, матеріали під рубрикою "Акція" - весняні суботники, підготовка до Дня Перемоги, зустрічі з ветеранами. З політичних партій особливо активні "Русское единство" і партія "Союз".
Немаркована комерційна реклама представлена інформацією для випускників про навчальні заклади таї для читачів: послуги дизайнера, провайдерів Інтернет, операторів мобільного зв'язку. Як і раніше багато реклами БАДів.
З наближенням курортного сезону з'явилися рекламні матеріали курортно-туристичних об'єктів.
Help us be even more cool!