ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Після виборів кількість політичної "джинси" зменшилась вп'ятеро (звіт за листопад 2012)

10.12.2012, 05:52

Звіт з моніторингу «джинси» та неналежного маркування в друкованих виданнях

Після парламентських виборів рівень політичної «джинси» в загальнонаціональних друкованих виданнях зменшився вп’ятеро, а комерційної збільшився вдвічі.  
 

Такі дані щомісячного моніторингу «джинси» та неналежного маркування шести загальнонаціональних видань у листопаді 2012 року. Моніторинг проводить ІМІ за підтримки Інтерньюз  Нетворк.

Експерт ІМІ Роман Кабачій прогнозує, що рівень політичної «джинси» зросте знову перед виборами до Київради, які можуть відбутися навесні.

У листопаді замовниками політичної «джинси» стали: уряд на чолі з Миколою Азаровим та Юрієм Бойком:

1.  «Топливо которое начнет поступать через украинский LNG – терминал на Черном море, станет альтернативой дорогому российскому газу», «Факты» від 15.11.12

2. Юрий Бойко: «Мы уже можем подвести первые итоги нашей роботы по достижению украинской энергетической независимости», «Факты» від 20.11.12

3.Николай Азаров: «LNG- терминал позволит получать такие объемы газа, при которых мы станем самостоятельными игроками на энергетическом рынке» , «Факты» від 28.11.12

Податкова служба України – «Налоговая перестала быть препятствием для бизнеса» «Комсомольская правда в Украине»

Губернатор Київщини Анатолій Присяжнюк:

1. «Киевщина вспомнила своих героев» «Комсомольская правда в Украине» (№ 252, 12.11.12)

2. «Губернатор Киевщины показал пример заботы о детях» «Комсомольская правда в Украине» (№ 252, 12.11.12)

Національний Банк – «Представитель НБУ Сергей Арбузов: «Гривня будет продолжать укреплять свои позиции, а доллар - дешеветь» «Факты» від  29.11.12

Серед  шести загальнонаціональних друкованих видань найбільше «джинси» у листопаді розмістила «Комсомольская правде в Украине» - 79 замовних матеріалів, що склало 8% від загальної кількості матеріалів. Співвідношення політичної та комерційної «джинси» склало приблизно 50% на 50%.

 

Жодного «джинсового» матеріалу експерти ІМІ не виявили в журналах «Український тиждень» та «Корреспондент».

Кількість неналежного маркування теж зменшилась в порівнянні з минулим місяцем, проте не так суттєво як «джинса».

 

Найбільше неналежно маркованої реклами розмістили «Сегодня» та «Корреспондент».

«Сегодня» рекламу маркує назвами рубрик «Официально», «Точка зрения», «PR», а «Корреспондент» рамкою та буквою Р в кінці матеріалу.

Нагадаєм, що згідно Закону України «Про рекламу», рекламні матеріали мають бути марковані словами «Реклама» або «На правах реклами».

 

Звіт з моніторингу «джинси» та неналежного маркування в інтернет- виданнях.

Основною інтригою моніторингу стала зміна кількості політичної «джинси» та якість новин після завершення парламентських виборів. Виявилося, що «джинса» нікуди не поділася. Однак, на відміну від виборчої кампанії, коли сайти подавали матеріали з ознаками замовності на користь різних партій на кандидатів-мажоритарників, після виборів «джинса» стала одноманітнішою. У листопаді найбільше новин з ознаками замовності було на користь чинної влади та Партії регіонів. Всі веб-ресурси, які моніторить ІМІ ("УНІАН", "ЛІГА", "Лівий берег" та "Обозреватель") подавали «джинсу» про прем’єр-міністра Миколу Азарова.

Найменше матеріалів з ознаками замовності (по 1) виявлено на сайтах "ЛІГА" та "Лівий берег". Рекордсменом із розміщення «джинси» (6 випадків) залишається "Обозреватель".

 

Моніторинг «джинси» проводить ІМІ в чотирьох інтернет-виданнях («Ліга», «Обозреватель», «Лівий берег» та «УНІАН») за підтримки Інтерньюз Нетворк.

 

 

 

 

Liked the article?
Help us be even more cool!