Моніторинги та матеріали

Перейти до Піар мерів і товарів під виглядом новин: хто і як джинсує в онлайн-медіа Дніпра

Піар мерів і товарів під виглядом новин: хто і як джинсує в онлайн-медіа Дніпра

Катерина Лисюк
Перейти до Джинса в онлайн-медіа. Моніторинговий звіт за третій квартал 2025 року

Джинса в онлайн-медіа. Моніторинговий звіт за третій квартал 2025 року

Дмитро Баркар
Перейти до Місцева влада замовляє 63% політичної джинси в регіональних медіа – ІМІ

Місцева влада замовляє 63% політичної джинси в регіональних медіа – ІМІ

Наталія Виговська
Перейти до Телеграм-канали популярних онлайн-медіа: недоліки контенту та поради щодо його покращення

Телеграм-канали популярних онлайн-медіа: недоліки контенту та поради щодо його покращення

Дмитро Баркар
Перейти до Кого та як рекламують черкаські медіа: дослідження джинси в регіоні

Кого та як рекламують черкаські медіа: дослідження джинси в регіоні

Єлєна Щепак
Перейти до Курс на зростання: що показав моніторинг джинси в онлайн-медіа Миколаєва

Курс на зростання: що показав моніторинг джинси в онлайн-медіа Миколаєва

Катерина Середа
Перейти до Аваков б’ється за наливайку в Одесі, а почесні громадяни заговорили: чи помітна передвиборча активність у місцевих медіа

Аваков б’ється за наливайку в Одесі, а почесні громадяни заговорили: чи помітна передвиборча активність у місцевих медіа

Павло Колотвін
Перейти до Джинса все ще не в тренді: які харківські медійники працюють із замовними публікаціями

Джинса все ще не в тренді: які харківські медійники працюють із замовними публікаціями

Юлія Напольська
Перейти до Топові онлайн-медіа Кіровоградщини не публікують джинсу. Але є нюанс

Топові онлайн-медіа Кіровоградщини не публікують джинсу. Але є нюанс

Павло Лісниченко
Перейти до Знову “Метінвест” і Юлія Тимошенко: про кого і як джинсували запорізькі онлайн-медіа

Знову “Метінвест” і Юлія Тимошенко: про кого і як джинсували запорізькі онлайн-медіа

Наталія Виговська
Перейти до “Суспільне має бути суб’єктом, а не об’єктом впливів”: Оксана Романюк про другий термін у наглядовій раді мовника

“Суспільне має бути суб’єктом, а не об’єктом впливів”: Оксана Романюк про другий термін у наглядовій раді мовника