ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Найбільшим замовником "джинси" на Волині в січні став БЮТ

05.01.2009, 01:30
На Волині  в січні 2009 року “комерційним джинсовим” лідером преси стали “Відомості.ua”,  лідером “політичної джинси” - “Волинь-нова”,  а найбільшим  замовником  “джинси” - БЮТЗагалом виявлено 89 таких матеріалів.

Такими є висновки 3 незалежних експертів: Катерина Іванової, Валентини Романюк  та Богдани Стельмах, які вони оприлюднили за результатами моніторингу публікацій у 8 друкованих виданнях Волині, що його проводить громадська організація “Інформаційне агентство “Рівнеінформ” за підтримки Фонду розвитку ЗМІ Посольства США в Україні.

Із 60 матеріалів, де експерти зафіксували явні порушення стандартів актуальності, значущості та збалансованості, 5 - стосувалися прихованої реклами банків  та 4 місцевого виборбника (ЛАЗ-»Богдан»). Серед політичних партій та блоків, які розглядаються як потенційні замовники сумнівних матеріалів, лідирує БЮТ (21 матеріал). 

Про кого матеріал або імовірний замовник

Скільки було опубліковано

БЮТ

21

Наша Україна

8

НРУ

2

Єдиний центр

1

Банки

5

ЛАЗ (Богдан)

4

Соралпол-Україна (котли)

1

Ресторан «Бамбарбія»

2

Волиньстандартметрологія

1

Центр зайнятості

1

Київспецсталь

1

Рівненські підприємства

2

Мсцеві підприємці

4

Київстар

2

Клініка Biomol

1

Магазин «Профі»

1

Салон краси «Бастет»

1

ПП «ВІР»

2

ВСЬОГО

60

До комерційної “джинси” експерти віднесли 28 матеріалів, до політичної –  32  матеріали.

Видання

Кількість замовних матеріалів

ВСЬОГО

Політична

Комерційна

Віче-інформ

1

6

7

Волинь-нова

16

2

18

Волинська газета

3

4

7

Луцький замок

3

2

5

Сім’я і дім

0

6

6

Відомості ua

6

8

14

Вісник і Кº

3

0

3

Аверс прес

0

0

0

ВСЬОГО

32

28

60

Катерина Іванова, медіа-тренер Інституту розвитку регіональної преси, м. Рівне:

Кількість реклами (і маркованої, і прихованої) суттєво зменшилася. По Рівному переважає комерційна джинса, по Луцьку- політична. Стабільно активним замовником залишається БЮТ. Але пояснюєтся це не стільки підвищенням «етичності» ЗМІ, а й скороченям рекламних бюджетів у зв'язку із «п'яним січнем» та загальною економічною скрутою.

Валентина Романюк, фрі-лансер, кореспондент «Радіо Свобода»:

У січні 2009 року «джинсові» матеріали Рівненської преси мали здебільшого комерційне забарвлення, у той час як на Волині пропорції комерційної і політичної «джинси»  розподілилися майже порівну. Серед замовників політичну «джинсу» найбільш активно використовували найвпливовіші політичні сили в регіоні – БЮТ, НУ, ЄЦ, НРУ, Народна партія, а також місцева влада та її структури на кшталт управлінь, КРУ, відділів економіки. Однією з найпоширеніших серед політичних стали «газова» тема, тема стосунків прем’єр-президент, парламентські проблеми.  Комерційна «джинса» найчастіше є рекламою товарів і послуг без відповідної позначки – здебільшого у сфері медицини, косметології, побутової та електронної техніки, послуг зв’язку. «Газову» кризу водночас намагалися використати підприємства, які реалізовують індивідуальні системи опалення; фінансову кризу зачіпали здебільшого політики. Натомість банки, розміщуючи проблемні матеріали, фактично рекламували свої послуги та намагалися заявити про свою надійність у нестабільний фінансовий час, щоб таким чином втримати клієнтів, переконати їх у своїй надійності. У багатьох «джинсових» матеріалах подані думки опонентів, однак непропорційно, з висновками на користь однієї сторони.   

Liked the article?
Help us be even more cool!