На півдні кількість сумнівних матеріалів зменшилась вдвічі в порівнянні з минулим місяцем
Група експертів у складі: викладачів факультету журналістики Таврійського Національного університету ім. В.І. Вернадського Вікторії Кондратськой і Ольги Володченко, кореспондента «ІНТЕРФАКС-Україна» Валентина Карайвана, медіа-експерта Влада Маслова визначила:
Крим:
Було виявлено 12 рекламних та замовлених матеріалів без маркування.
Покупцями інформації без грифу «реклама» були:
«Крымская газета» - 0
«Крымская правда» - 4
«Крымское время» - 3
«Первая крымская» - 3
«Севастопольская газета» - 1
«Крымское эхо» - 1
Таким чином, нийбільшим покупцем інформації без грифу «реклама» виявилась газета «Кримська правда».
Експерти Вікторія Кондратська, Ольга Володченко, Валентин Карайван виявили такі тенденції у газетах Криму:
«Через святкові дні кількість виходів газет у січні скоротилась и рекламодавці не бачили сенсу вкладати кошти в рекламу, оскількі не бачили можливости отрімати очікованой виддачи. Рекламна газетна площа переважно була занята іміджевими та замовленими статтями і кількість прямої немаркованої реклами скоротилась. Активність у подачи рекламних матеріалів у січні виявили: ДАТ «Чорноморнафтогаз», будівельна фірма «Консоль», фірма «Авліта» та окремі кримські політики.
Порівняно с периодом початку моніторингу можна видзначити збільшення маркованої реклами.»
Одеська область:
Було виявлено 22 рекламні статті та PR-матеріали без маркування:
політичної «джинси» – 10;
комерційної «джинси» – 12.
Політичні матеріали замовляли:
БЮТ – 5;
Арсеній Яценюк і «Фронт змін» – 2;
інші політичні сили – 4;
Замовниками комерційної реклами були «Укрсіббанк» (2 матеріали), «Макдональдс» (1 матеріал), «Райфайзен банк Аваль» (1 матеріал) та інші комерційні структури (7 матеріалів).
Лідером з публікації «джинси» в січні знову стала «Вечірня Одеса» (12 статей). На другому місці – «Газета по-одеські» (5 матеріалів), потім «Одеські вісті» (4 матеріали). Газета «Південь» опублікувала одну статтю з ознаками «джинси».
Влад Маслов, голова правління ГО «Топ-медіа», незалежний медіа-експерт:
«Зменшення кількості замовних матеріалів порівняно з попередніми місяцями пояснюється новорічними та різдвяними канікулами (перші примірники з’явилися в кіосках 13 січня), а також фінансовою кризою – комерційних матеріалів стало значно меньше. Замість того у зв’язку з політичними подіями в Україні збільшилась кількість політичної «джинси». Зокрема, активізувався БЮТ, а наприкiнцi місяця Арсеній Яценюк презентував в Одесі свою політичну силу, що також супроводжувалося замовними матеріалами в пресі.»
Help us be even more cool!