ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Моніторинг на півдні виявив 67 матеріалів без грифу "реклама"

05.12.2008, 00:00

67  рекламних матеріалів без належного маркування виявили монітори Одеси та Криму в грудні 2009 року.

Громадська організація «Інформаційний прес-центр» з 1 грудня  по 31 грудня проводила моніторинг кримських та одеських ЗМІ.

 Група експертів у складі: викладачів факультету журналістики Таврійського Національного університету ім. В.І. Вернадського Вікторії Кондратськой і Ольги Володченко, кореспондента «ІНТЕРФАКС-Україна» Валентина Карайвана, медіа-експерта Влада Маслова визначила:

67  матеріалів у нижчеперелічених газетах – реклама без належної маркіровки;  матеріалів, що відносяться до прихованої реклами|ехо-камера|.

Крим:

Було виявлено 27 рекламних та замовлених матеріалів без маркування.

Продавцями газетних площ стали:

«Крымская газета» - 4

«Крымская правда» - 3

«Крымское время» -10

«Первая крымская» - 5

«Севастопольская газета» - 3

«Крымское эхо» - 2

Таким чином, нийбільшим покупцем інформації без грифу «реклама» виявилась газета «Крымское  время» .

 

Експерти Вікторія Кондратська, Ольга Володченко, Валентин Карайван виявили такі|слідуючі| тенденції у газетах Криму:

 

«Аналіз матеріалів показує, що в цьому місяці кількість комерційної реклами значно скоротилося, а кількість замовних матеріалів зросла.

Замовниками виступають політичні партії, громадські організації та підприємства. Серед них банки, компанії мобвльного зв,язку та інші. Політична реклама у зв,язку із святами подається у вигляді актульних інтерв,ю, лістів від читачів, подяки різних соціальних груп за допомогу.

Приємно, що стала з,являться на сторінках кримських видань соціальна реклама.

Крім того, експерти відзначають, що кримські ЗМІ почали більш марковати рекламні матеріали не маскуючі їх під інформаційні повідомлення  про актуальні події. Тому більш впадає в око коли тіж матеріали подаються у деяких газетах як інформаційні.»

 Одеська область:

Було виявлено 40 рекламних статей і PR-матеріалів без маркування або з умовним маркуванням, зокрема:

політичної «джинси» без маркування – 12;

комерційної «джинси» без маркування –  26;

політичних матеріалів з умовним маркуванням – 1;

комерційних матеріалів з умовним маркуванням – 1.

 

«Одеський вісник» - 2

«Одеські вісті»  - 3

«Газета по-одесски» - 11

«Вечірня Одеса»  - 9

«Час Ч»  - 5

«Ділова Одеса»  - не виходила, замість неї проводили моніторинг| газет «Слово» і «Юг»

«Слово» - 8

«Юг» - 2

Політичні матеріали замовляли:

профспілки – 1;

Одеська облрада – 1;

Сергій Гриневецький і Народна партія – 1;

депутат Одеської міськради Геннадій

Труханов – 3;

Арсеній Яценюк – 2;

партія «Родіна» – 2;

Сергій Ківалов – 1;

Йосип Вінській – 1;

Блок Черновецького – 1.

 

Влад Маслов, голова правління ГО «Топ-медіа», незалежний медіа-експерт:

«Замовниками комерційної реклами були наступні установи: «Укрсіббанк» (1 матеріал), «Морський транспортний банк» (2 матеріали), ТМ «DJuice» (2 матеріали), Юридична академія (5 матеріалів), банк «Надра» (5 матеріалів), ТМ «Хортиця» (1 матеріал), ВАТ «Одесаліфт» (2 матеріали), Перший відкритий національний пенсійний фонд (1 матеріал), ТМ «Шабо» (1 матеріал), ТМ «Інкерман» (2 матеріали), ТМ «Сандора» (1 матеріал), ЗАТ «Одесакондитер» (1 матеріал), «Райффайзен банк Аваль» (1 матеріал), ТМ «Коблево» (1 матеріал).

Лідером з публікації «джинси» в грудні стала «Газета по-одеські» (11 статей). На другому місці – газета «Вечірня Одеса» (9 матеріалів). Газета «Слово» публікує статті про своїх засновників – нардепа Сергія Ківалова й Одеську національну юридичну академію (8 матеріалів). Газета «Час Ч» піарить депутата Одеської міськради Геннадія Труханова та партію «Родіна» (5 матеріалів). У газеті «Південь» вийшли два «джинсові» матеріали – один комерційний і один політичний. «Одеські вісті» публікують матеріали від облради, а також від екс-губернатора, нині нардепа від Блоку Литвина Сергія Гриневецького. В «Одеському віснику» рекламні матеріали позначаються умовно.»
Liked the article?
Help us be even more cool!