ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Моніторинг «джинси» львівських видань. Травень 2011 року

30.05.2011, 00:00

 У травні 2011 року львівські ЗМІ стали більше дотримуватися принципів професійності, проте побільшало прикладів заангажованості. Приємно відзначити той факт, що ЗМІ розміщують дедалі менше неналежно маркованої реклами, такої як проведення аукціону чи судового засідання у рубриці «оголошення». Доволі часто видання публікують такі повідомлення з позначкою «реклама», проте одне й те саме видання може випадково про це «забути» і розмістити таку інформацію у рубриці «оголошення» або ж взагалі без належного маркування.

Щоправда, почастішали випадки публікацій так званої політичної джинси, що свідчить лише про одне: незабаром вибори до Верховної Ради, тож окремі політичні сили не гребують можливістю пропіаритися заздалегідь, щоб створити вдалий стартовий майданчик для успішного походу на вибори за допомогою висвітлення їх діяльності у ЗМІ.

Щодо комерційних матеріалів, які мають на меті розрекламувати певний продукт, компанію або ж торгову марку без спеціальних газетних позначок, то таких матеріалів зустрічається небагато, та все ж вони займають своє чільне місце серед газетних полос.

Ось приклади політичної ««джинси» у львівських газетах. «На зустрічі зі «Свободою» львів'яни схвалили проект «Північні ворота»,, який збудують на місці автостанції №2 у Львові» (Високий Замок 5-11 травня 2011 року №79 (4459)  – приклад матеіралу, де «свободівці» презенутють сdої досягнення на щотижневих зустрічах з виборцями у Львові, які, вочевидь, мають на меті у вигідному світлі сподобатися виборцю та бути ближчим до нього, незважаючи на реальні кроки у своїй діяльності. Депутати порадилися з мешканцями, чи скасовувати двоставковий тариф на тепло.  Ще один зразок таких публікацій: «Депутати порадилися з мешканцями, чи скасовувати двоставковий тариф на тепло  « (Високий Замок 17 травня 2011 року № 85 (4465), що несуть чітко замовний характер, адже заздалегідь відомо про кулуарні домовленості серед депутатського корпусу. День Європи у Рахові («Будь українцем – стань європейцем»: такий девіз святкування Дня Європи, який організувала партія Християнсько-Демократичний союз) – матеріал про святкування Дня Європи, який прошов під егідою чітко визначеної політичної сили та за її сприяння (Високий Замок 26 травня-1 червня  2011 року № 92 (4472). Українці повинні згуртуватися (висловлення позиції представників партії «Фронт змін» у Львівській області щодо подій 9 травня). Українці повинні згуртуватися (висловлення позиції представників партії «Фронт змін» у Львівській області щодо подій 9 травня) – у публікації переважає однобока ідейна спрямованість (Львівська газета 19 травня 2011 року №20 (617). «Навіщо Україні Євросоюз, який тоне?» (позиція Віктора Медведчука, доктора юридичних наук щодо зовнішньої політики України) – стаття, що має на меті привернути увагу до постаті Віктора Медведчука, який, подейкують у політичних і владних колах, збирається йти у політику. (Львівська газета 26 травня 2011 року №21 (618). «УДАР» у дії (завдяки фракції «УДАР» у Львівській обласній раді Новий Розділ включено в програму соціально-економічного розвитку Львівщини) – матеріал про окреме досягнення певної партії, який, як показує практика, є проплачним і замовним (Львівська газета 26 травня 2011 року №21 (618).

 

Liked the article?
Help us be even more cool!