В Криму здійснювався моніторинг наступних місцевих видань:  «Крымская правда», «Крымское время», «Первая крымская»,  «События», «Голос Крыма», «Севастопольская газета», «Крымская газета».

У Кримських виданнях в цілому було знайдено 62  матеріалів, що відносяться до прихованої реклами. Найбільшим покупцем інформації без грифу «реклама» виявилась газета «События».

Політична "джинса" як і раніше  складає 7% від числа усіх немаркованих матеріалів, найчастіше це публікації від імені С. Тігіпка і  П.Симоненка, хоча цього місяця з’явилася нова особа – В. Медведчук.

Серед комерційної джинси більшість матеріалів складають ті, що розміщуються за довгостроковими договорами ("Віконні технології", "Кредитпромбанк"  в "Первой крымской",  "Адвокат Дмитро Титаренко", "Журнал "Соціальна країна"" в "Событиях", "Фінансові консультації" в "Севастопольской газете"), але цього місяця вони публікуються по 2-3 рази в одному номері. Не маркувалися і є замовними матеріали про акції, які проводили оператори мобільного зв’язку до дня Перемоги.