Або ж зв’яжіться з нами:
[email protected]
(050) 447-70-63
Законодавчі зміни щодо реклами в медіа: "зелене світло" ФОПам, але на часі ще й лібералізація маркування
Посилення кібербезпеки інформаційних ресурсів: чи вплине це на бізнес?
6 юридичних порад журналістам щодо підготовки матеріалів про укриття
Правовий статус блогерів в Україні: аналіз ІМІ
Ув’язнення, умовні терміни й штрафи по 850 грн: огляд вироків за "журналістськими статтями" ККУ
Про доступ до інформації в умовах воєнного стану
Юридичні особливості використання штучного інтелекту в медіа
Зміни до Закону "Про рекламу": чого очікувати медіаринку
Аналіз вимог щодо квот та мови у сфері медіа відповідно до нового Закону України "Про медіа"
Імплементація нового Закону "Про медіа": як це відбуватиметься