ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Криза дає можливість і дніпропетровським ЗМІ подолати "джинсу"

05.01.2009, 00:30
  Лише один матеріал в дніпропетровській пресі було підготовлено й опубліковано з порушенням журналістських стандартів.Про це свідчать результати моніторингу публікацій дніпропетровської преси громадською організацією Центр підтримки демократичних журналістських ініціатив. Моніторинг проводився з 1 по 31 січня, під час якого експерти оцінювали сумнівні публікації у 5 виданнях Дніпропетровська.

 

Експерти:

- Анна Курнацька, Запорізький прес-клуб;

- Ольга Здендяк, начальника управління у справах преси та інформації Запорізької обласної державної адміністрації,

- Тетяна Хітрова, кандидат філологічних наук, доцент, завідувачка кафедри теорії і практики журналістики Інституту журналістики і масових комунікацій Класичного приватного університету.

визначили:

У одному матеріалі, відібраному під час моніторингу, і де експерти одноголосно зафіксували порушення стандартів актуальності, значущості та збалансованості, „фігурантом” виступила партія „Єдиний центр”.

 

Найбільше „джинси” розмістили:

Горожанин                                                                       1

Свое мнение                                                                    0

Днепр вечерний (щоденна)                                            0

Лица                                                                                  0

Вечерний город – Днепропетровск                                0

Аналіз і тенденції:

Голова Запорізького прес-клубу Анна Курнацька відзначає: „Скоріше за все економічна криза є основною причиною того, що кількість „джинсових” публікацій в дніпропетровській пресі динамічно зменшується”.

Ольга Здендяк: „Приємно, що „джинсових” матеріалів у дніпропетровській пресі стає дедалі менше, проте, культура розміщення реклами у деяких виданнях іще потребує вдосконалення. Закон зобов’язує видавця маркувати рекламні матеріали, а дійсність показує, що навіть відверта реклама часто не позначається як така”.

Експерт Тетяна Хітрова теж вважає, що причиною такого стрімкого зменшення кількості „джинси” є економічна криза, яка змінила рекламні бюджети і комерційних структур і політичних партій.

На думку Директора Центру підтримки демократичних журналістських ініціатив Олега Богуславського „бізнес-„джинса” майже зникла через економічну кризу, а „джинса” політична скоріше за все незабаром з’явиться знову, проте, лише за умов чіткої перспективи виборів в Україні. Якщо ж говорити про перспективи відродження замовних матеріалів на економічну тематику, то скоріше за все це відбудеться вже після президентських виборів в Україні у 2010 р. та прогнозованого на цей же час початку виходу з кризи. Це будуть фінансово-банківські установи, які будуть намагатися повернути довіру до себе та своїх послуг, у першу чергу – кредитних”.

 

Проект здійснюється за сприяння Фонду розвитку ЗМІ Посольства США в Україні. Моніторинг друкованих видань буде продовжуватися і надалі.

Liked the article?
Help us be even more cool!