Криза дає можливість і дніпропетровським ЗМІ подолати "джинсу"
Експерти:
- Анна Курнацька, Запорізький прес-клуб;
- Ольга Здендяк, начальника управління у справах преси та інформації Запорізької обласної державної адміністрації,
- Тетяна Хітрова, кандидат філологічних наук, доцент, завідувачка кафедри теорії і практики журналістики Інституту журналістики і масових комунікацій Класичного приватного університету.
визначили:
У одному матеріалі, відібраному під час моніторингу, і де експерти одноголосно зафіксували порушення стандартів актуальності, значущості та збалансованості, „фігурантом” виступила партія „Єдиний центр”.
Найбільше „джинси” розмістили:
Горожанин 1
Свое мнение 0
Днепр вечерний (щоденна) 0
Лица 0
Вечерний город – Днепропетровск 0
Аналіз і тенденції:
Голова Запорізького прес-клубу Анна Курнацька відзначає: „Скоріше за все економічна криза є основною причиною того, що кількість „джинсових” публікацій в дніпропетровській пресі динамічно зменшується”.
Ольга Здендяк: „Приємно, що „джинсових” матеріалів у дніпропетровській пресі стає дедалі менше, проте, культура розміщення реклами у деяких виданнях іще потребує вдосконалення. Закон зобов’язує видавця маркувати рекламні матеріали, а дійсність показує, що навіть відверта реклама часто не позначається як така”.
Експерт Тетяна Хітрова теж вважає, що причиною такого стрімкого зменшення кількості „джинси” є економічна криза, яка змінила рекламні бюджети і комерційних структур і політичних партій.
На думку Директора Центру підтримки демократичних журналістських ініціатив Олега Богуславського „бізнес-„джинса” майже зникла через економічну кризу, а „джинса” політична скоріше за все незабаром з’явиться знову, проте, лише за умов чіткої перспективи виборів в Україні. Якщо ж говорити про перспективи відродження замовних матеріалів на економічну тематику, то скоріше за все це відбудеться вже після президентських виборів в Україні у 2010 р. та прогнозованого на цей же час початку виходу з кризи. Це будуть фінансово-банківські установи, які будуть намагатися повернути довіру до себе та своїх послуг, у першу чергу – кредитних”.
Проект здійснюється за сприяння Фонду розвитку ЗМІ Посольства США в Україні. Моніторинг друкованих видань буде продовжуватися і надалі.
Help us be even more cool!