КМУ підтримав вимоги ІМІ щодо реклами в газеті "Сегодня"
Реклама має бути чітко відокремлена від іншої інформації. Рекламний матеріал має бути вміщений під рубрикою "Реклама" чи "На правах реклами".
На виконання доручення Кабінету Міністрів України Держспоживстандарт України доручив Управлінню у справах прав споживачів у м. Києві звернутися до редакції газеті «Сегодня» з приводу публікацій у виданні неналежно маркованої реклами, яка розміщується під рубриками «Открытое письмо», «Спонсорство», «Новости компаний». Управлінню доручено звернутися до редакції цього друкованого засобу масової інформації з вимогою розміщати рекламну інформацію і помічати її назвами рубрик «Реклама» та «На правах реклами».
Нагадаємо, відповідно до частини першої статті 9 Закону України «Про рекламу», реклама має бути чітко відокремлена від іншої інформації, незалежно від форм чи способів розповсюдження, таким чином, щоб її можна було ідентифікувати як рекламу. Частина 3 статті 9 Закону, визначає, що інформаційний, авторський чи редакційний матеріал, в якому привертається увага до конкретної особи чи товару та який формує або підтримує обізнаність та інтерес глядачів (слухачів, читачів) щодо цих особи чи товару, є рекламою і має бути вміщений під рубрикою "Реклама" чи "На правах реклами". Прихована реклама забороняється.
Інститут масової інформації
Help us be even more cool!