ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

КМУ підтримав вимоги ІМІ щодо реклами в газеті "Сегодня"

26.07.2011, 02:54

Реклама має бути чітко відокремлена від іншої інформації. Рекламний матеріал  має бути вміщений під рубрикою "Реклама" чи "На правах реклами".

На виконання доручення Кабінету Міністрів України Держспоживстандарт України доручив Управлінню у справах прав споживачів у м. Києві  звернутися до редакції газеті «Сегодня» з приводу публікацій у виданні неналежно маркованої реклами, яка розміщується під рубриками «Открытое письмо», «Спонсорство», «Новости компаний». Управлінню доручено звернутися до редакції цього друкованого засобу масової інформації з вимогою розміщати рекламну інформацію і помічати її назвами рубрик «Реклама» та «На правах реклами».

Нагадаємо, відповідно до частини першої статті 9 Закону України «Про рекламу», реклама має бути чітко відокремлена від іншої інформації, незалежно від форм чи способів розповсюдження, таким чином, щоб її можна було ідентифікувати як рекламу. Частина 3 статті 9 Закону, визначає, що інформаційний, авторський чи редакційний матеріал, в якому привертається увага до конкретної особи чи товару та який формує або підтримує обізнаність та інтерес глядачів (слухачів, читачів) щодо цих особи чи товару, є рекламою і має бути вміщений під рубрикою "Реклама" чи "На правах реклами". Прихована реклама забороняється.

 

Інститут масової інформації

Liked the article?
Help us be even more cool!