Кількість "джинси" у травні в Криму залишилась на рівні попередніх місяців
Громадська організація «Інформаційний прес-центр» з 1 по 31 травня проводила моніторинг кримських ЗМІ – газет: «Крымская правда» , «Крымское время», «Первая крымская», «События», «Голос Крыма» , «Кафа», «Крымская газета».
Група експертів у складі: викладачів факультету журналістики Таврійського Національного університету ім. В.І. Вернадського Вікторії Кондратськой і Ольги Володченко, кореспондента «ІНТЕРФАКС-Україна» Валентина Карайвана визначила:
матеріалів у вищеперелічених газетах:
5 - реклама без належної маркіровки; матеріалів, що відносяться до прихованої реклами 75 .
Інформація без грифу «реклама» (або нечітко маркована) була у газетах:
«Кафа» - 0
«Крымская газета» - 21
«Крымская правда» - 4 ( нечетко маркировані)
«Крымское время» - 21
«Первая крымская» - 14
«События»» - 19 (1 –нечітко маркована)
Голос Крыма» - 1
політичної «джинси» без маркування – 39
комерційної «джинси» без маркування – 36
політичних матеріалів з умовним маркуванням – 1
комерційних матеріалів з умовним маркуванням – 4 .
Таким чином, найбільшим покупцем інформації без грифу «реклама» виявились газети «Крымское время» і «Крымская газета».
Серед замовників реклами лідерують:
Політична «джинса»:
Партія «Союз» – 14 матеріалів
«Русское единство» - 7 матеріалів.
Партия регионов (чорний піар) - 10 матеріалів.
Комерційної реклами більше всіх замовляли продавці БАДів.
Експерти Вікторія Кондратська, Ольга Володченко, Валентин Карайван відзначили:
кількість матеріалів немаркованої реклами, як політичної так і комерційної, зрівнялась. Політична реклама спрямована на майбутні вибори в місцеві органі влади. З політичних партій найбільш активні партія "Союз" та громадське об’єднання «Русское единство" і партія «Сильная Украина». Газета «Крымское время» в журналістських текстах соціальної спрямованості використовує політичну агітацію: надає коментарі політичних лідерів партії Союз.
У травні значно збільшилася кількість матеріалів "чорного піару" (10 публікацій), спрямованого, в основному, проти Президента.
Немаркована комерційна реклама представлена інформацією для випускників про навчальні заклади, послуг банків, провайдерів Інтернет, операторів мобільного зв'язку, алкогольних напоїв, продуктів харчування.
Як і раніше багато реклами БАДів.
Help us be even more cool!