Громадська організація «Інформаційний прес-центр» з 1 по 31 травня  проводила моніторинг кримських ЗМІ – газет:  «Крымская правда» , «Крымское время», «Первая крымская»,  «События», «Голос Крыма» , «Кафа», «Крымская газета».

Група експертів у складі: викладачів факультету журналістики Таврійського Національного університету ім. В.І. Вернадського Вікторії Кондратськой і Ольги Володченко, кореспондента «ІНТЕРФАКС-Україна» Валентина Карайвана визначила:

 матеріалів у вищеперелічених газетах:

5  – реклама без належної маркіровки;  матеріалів, що відносяться до прихованої реклами 75 .

|ехо-камера|

Інформація без грифу «реклама» (або нечітко маркована) була у газетах:

«Кафа» – 0

«Крымская газета» – 21

«Крымская правда» – 4 ( нечетко маркировані)

«Крымское время» – 21

«Первая крымская» – 14

«События»» – 19 (1 –нечітко маркована)

Голос Крыма» – 1

 

політичної «джинси» без маркування – 39

комерційної «джинси» без маркування –  36

політичних матеріалів з умовним маркуванням – 1

комерційних матеріалів з умовним маркуванням – 4 .

 

Таким чином, найбільшим покупцем інформації без грифу «реклама» виявились газети «Крымское время» і «Крымская газета».

 

Серед замовників реклами лідерують:

Політична «джинса»:

Партія «Союз» –  14 матеріалів

«Русское единство» – 7 матеріалів.

Партия регионов (чорний піар) – 10 матеріалів.

 

Комерційної реклами більше всіх замовляли продавці БАДів.

 

Експерти Вікторія Кондратська, Ольга Володченко, Валентин Карайван відзначили:

кількість матеріалів немаркованої реклами, як політичної так і комерційної,  зрівнялась.                                  Політична реклама спрямована на майбутні вибори в місцеві органі влади. З політичних партій найбільш  активні партія "Союз" та громадське обєднання «Русское единство" і партія «Сильная Украина». Газета «Крымское время»  в журналістських текстах соціальної спрямованості використовує політичну агітацію: надає  коментарі політичних лідерів партії Союз.

У травні значно збільшилася кількість матеріалів "чорного піару" (10 публікацій), спрямованого, в основному,  проти Президента.
Немаркована комерційна реклама представлена інформацією для випускників про навчальні заклади,  послуг банків, провайдерів Інтернет, операторів мобільного зв'язку, алкогольних напоїв, продуктів харчування.
 Як і раніше багато реклами БАДів.