Газета «Факты» залишається лідером з розміщення «джинси»
10.01.2012, 06:19
Відновлений Інститутом масової інформації моніторинг «джинси» показав високий рівень матеріалів з ознаками прихованої реклами. У грудні 2011 року було виявлено 36 «джинсових» матеріали в шести загальнонаціональних виданнях («Факты», «Сегодня», «Экономические известия», «Український тиждень», «Коментарі», «Кореспондент»), а це вдвічі більше ніж у вересні цього ж року.
Така різка кількісті замовних матеріалів пов’язана з наближенням новорічних свят.
Лідером по розміщенню «джинси» знову залишилась газета «Факты». В грудні 2011 року видання опублікувало 29 таких матеріалів, що становлять 80% від загальної кількості.
Така різка кількісті замовних матеріалів пов’язана з наближенням новорічних свят.
Лідером по розміщенню «джинси» знову залишилась газета «Факты». В грудні 2011 року видання опублікувало 29 таких матеріалів, що становлять 80% від загальної кількості.
В трьох загальнонаціональних виданнях: «Український тиждень», «Сегодня» , «Кореспондент» замовних матеріалів не виявлено.
Найбільше опублікованої «джинси» мала комерційний характер:
комерційна «джинса» - 29, політична - 7.
Найбільше опублікованої «джинси» мала комерційний характер:
комерційна «джинса» - 29, політична - 7.
Також високий, в порівняні з попереднім моніторингом, рівень неналежного маркування.
«Факты» Газета, яка завжди розміщувала найбільше замовних матеріалів в грудні опублікувала їх аж 29. Особливо виділяється прихована реклама горілки «Хортиця», вона міститься в статтях, які на перший погляд є звичайними інформаційними чи взагалі розважальними публікаціями: «Новогодняя ночь запомнилась атмосферой праздника и душевного общения», «Определены самые дорогие бренды в мире и Украине». Серія матеріалів з ознаками прихованої реклами стосувалася медичних закладів, де містилися телефони та адреси цих установ.
«Коментарі» Додаток «Тест» продовжує розміщувати рекламу горілки, хоча, по суті, його окремим виданням вважати не можна і фактично реклама алкоголю виходить власне в газеті «Коментарі», яка не є спецвиданням. Крім того, вийшла ціла серія з 4-х матеріалів з ознаками «джинси» на користь планшету Samsung Galaxy Tab 10.1.
«Український тиждень» Практично не порушує рекламного законодавства. Лише один матеріал був неналежно маркований буквою «Р».
«Кореспондент»: «Джинсові» матеріали в Коррі відсутні, але є неналежно марковані (буквою «Р» в крузі) – таких матеріалів виявлено - 5. Крім того, в цьому журналі рекламується горілка Nemiroff, Lex Ultra, а також Jatone. Як ми повідомляли раніше, в органах Мін’юсту ТОВ «Кореспондент» зареєстрував споживачів алкоголю як одну з категорій своїх читачів.
«Коментарі» Додаток «Тест» продовжує розміщувати рекламу горілки, хоча, по суті, його окремим виданням вважати не можна і фактично реклама алкоголю виходить власне в газеті «Коментарі», яка не є спецвиданням. Крім того, вийшла ціла серія з 4-х матеріалів з ознаками «джинси» на користь планшету Samsung Galaxy Tab 10.1.
«Український тиждень» Практично не порушує рекламного законодавства. Лише один матеріал був неналежно маркований буквою «Р».
«Кореспондент»: «Джинсові» матеріали в Коррі відсутні, але є неналежно марковані (буквою «Р» в крузі) – таких матеріалів виявлено - 5. Крім того, в цьому журналі рекламується горілка Nemiroff, Lex Ultra, а також Jatone. Як ми повідомляли раніше, в органах Мін’юсту ТОВ «Кореспондент» зареєстрував споживачів алкоголю як одну з категорій своїх читачів.
На нашу думку, такі дії спрямовані на формальний обхід Закону «Про рекламу», який забороняє рекламу алкогольних напоїв у пресі (дозволяючи лише в спецвиданнях). Видання могло б рекламувати алкоголь лише якщо єдиною категорією його читачів є споживачі (або виробники, продавці) алкогольних напоїв. У даному ж випадку журнал «Кореспондент» нічим не відрізняється від інших звичайних видань, адже серед читачів завжди є також і споживачі алкоголю.
«Сегодня» Газета вперто продовжує порушувати Закон України «Про рекламу». В грудні 2011 року у виданні було знайдено 36 неналежно маркованих матеріалів, тобто їх кількість значно зросла. Зазначені матеріали газети «Сегодня» розміщуються під рубриками «Новости компании», «Открытое письмо», «Спонсорство», «PR», «Официально» що вводить споживача в оману, оскільки може сприйматися ним, як журналістські та інформаційні матеріали. Розміщення таких матеріалів суперечить статтям 1, 5, 7, 9, 10, Закону України «Про рекламу» відповідно до яких може бути визначено як недобросовісна реклама.
«Сегодня» Газета вперто продовжує порушувати Закон України «Про рекламу». В грудні 2011 року у виданні було знайдено 36 неналежно маркованих матеріалів, тобто їх кількість значно зросла. Зазначені матеріали газети «Сегодня» розміщуються під рубриками «Новости компании», «Открытое письмо», «Спонсорство», «PR», «Официально» що вводить споживача в оману, оскільки може сприйматися ним, як журналістські та інформаційні матеріали. Розміщення таких матеріалів суперечить статтям 1, 5, 7, 9, 10, Закону України «Про рекламу» відповідно до яких може бути визначено як недобросовісна реклама.
Liked the article?
Help us be even more cool!
Help us be even more cool!
Інші Дослідження