ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІПодай скаргу

ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ГАЗЕТА «ГОРОЖАНИН» ЯК ОСТАННЯ БАРИКАДА „ДЖИНСИ”

05.02.2009, 00:10
  Лише один матеріал в дніпропетровській пресі було підготовлено й опубліковано з порушенням журналістських стандартів. Про це свідчать результати моніторингу публікацій дніпропетровської преси громадською організацією Центр підтримки демократичних журналістських ініціатив. Моніторинг проводився з 1 по 28 лютого, під час якого експерти оцінювали сумнівні публікації у 5 виданнях Дніпропетровська.Експерти:

- Анна Курнацька, Запорізький прес-клуб;

- Ольга Здендяк, начальника управління у справах преси та інформації Запорізької обласної державної адміністрації,

- Тетяна Хітрова, кандидат філологічних наук, доцент, завідувачка кафедри теорії і практики журналістики Інституту журналістики і масових комунікацій Класичного приватного університету.

визначили:

У одному матеріалі, відібраному під час моніторингу, і де експерти одноголосно зафіксували порушення стандартів актуальності, значущості та збалансованості, „фігурантом” виступила партія „Єдиний центр”.

Найбільше „джинси” розмістили:

Горожанин                                                                       1

Свое мнение                                                                    0

Днепр вечерний (щоденна)                                            0

Лица                                                                                  0

Вечерний город – Днепропетровск                                0

Аналіз і тенденції:

Голова Запорізького прес-клубу Анна Курнацька відзначає: „Кількість „джинсових” публікацій в дніпропетровській пресі протягом останніх місяців зафіксувалася на мінімальному показнику”.

Ольга Здендяк: „Хотілося б знову наголосити на культурі розміщення реклами у періодичних виданнях. Закон зобов’язує видавця маркувати рекламні матеріали, чого ми часто не бачимо навіть по відношенню до суто рекламних матеріалів”.

Експерт Тетяна Хітрова теж повторюється на думці, що «причиною стрімкого зменшення кількості „джинси” є економічна криза, яка змінила рекламні бюджети і комерційних структур і політичних партій».

Проект здійснюється за сприяння Фонду розвитку ЗМІ Посольства США в Україні. Моніторинг друкованих видань буде продовжуватися і надалі.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!